Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
liczniki... na chassis

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // 3D Studio max
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unclefucker
Weteran


Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 346

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 10:29 am    Temat postu: liczniki... na chassis Odpowiedz z cytatem
Hmmm... mam taki problem (chyba [nie] każdy go ma... w co wątpie) Gdy do gry exportuje chassis to ma texture zegarów... Co zrobic zeby bez męczenia dało sie zrobic taz ze od razu mamy texturke do pomalowania?


Może nie każdy mnie rozumie ale to szczegół..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
djpatrol
SRK team


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 708
Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 3:22 pm    Temat postu: Re: liczniki... na chassis Odpowiedz z cytatem
Unclefucker napisał:
...Może nie każdy mnie rozumie ale to szczegół..


tak - nikt Cie nie zrozumie i nikt Ci nie pomoże, ale to szczegoł Laughing
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Unclefucker
Weteran


Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 346

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 3:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
moze ty mnie nie rozumiesz ale moze ktos mmnie zrozumie i odpisze.....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
sebo
Gość





PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 4:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
chodzi tobie o własną teksture która odpowiada za licznik prędkosci?
jak tak to poszukam tego pliku jak będe u siebie w domu.
A jak nie to naucz się poprawnej polszczyzny.
Powrót do góry
Oxej
Weteran


Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 404

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 4:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
a więc...

na model nakładana jest pierwsza tekstura, która jest mu przypisana w rpk (w przypadku chassis jest to tekstura zegarów) jak przyjrzysz się dobrze, to zauważysz, że jako refleksy jest podwozie, zamiast liczników wnętrze, itp.
żeby wszystko było dobrze musisz ustawić kolejność tekstur w rpk na taką samą, jak w pliku tex eksportowanym razem z scx

polecam tutki Wichura i Davida_69, w których jest to opisane
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Unclefucker
Weteran


Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 346

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 6:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
ok sęk ju
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // 3D Studio max Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa