Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Moje pierwsze modelowania...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // 3D Studio max
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MSK!
Weteran


Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 310

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 2:11 pm    Temat postu: Moje pierwsze modelowania... Odpowiedz z cytatem
chciałbym wam przedstawi efekty moich pierwszych zabaw z 3ds maxem 7... nie śmiejcie się tylko...
dział chyba odpowiedni - robione w 3ds maxie
efekty prac: pierwsze coś na kształt felgi:

trochę inne "coś":

teraz się bawię i robię coś na kształt domq, tak dla przyjemności:
front:
tył:
boki zjechałem, bo zrobiłem siatkę inaczej i jeszcze raz będę klepał...
cały lipiec mnie nie będzie, ale kompa będę miał lecz bez neta i tu mam pytanie czy ktoś ma jakieś kursy maxa do ściągnięcia??
jeśli chcecie oceniajcie - ale nie ma czego jak na razie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dafn
Drag Master


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 1755
Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 2:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
moze byc napewno lepiej odemnie Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger Numer ICQ
MSK!
Weteran


Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 310

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 4:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
domek rozwój dalszy - dorobiłem balkon:

2 pozostałe bloki:

i tu mam pytanie - jak mogę oteksturowac ten domek??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
TyrexVasim
Weteran


Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 219

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 4:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Ja ponawiam prośbę szanownego kolegi o kurw.. kursy xD
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 4:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
www.max3d.pl ?
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MSK!
Weteran


Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 310

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
tob01 thx... byłem tam wcześniej, mają maxa 8
to mogę wiedziec jak otexturowac budyneczek??
powiedzmy mam coś takiego na kształt turbinki (imageshack się je*ie)

i mam pytanie: czy jakoś mogę zrobic animację żeby to się w miejscu kręciło??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 8:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
jakos mozesz ale jak nie wiem,
texturowanie,
nasiskasz M
obok diffuse masz taki kwadracik klikasz go i wybierasz z dysku texture,
nastepnie plikasz tai kwadracik bialo niebieski i kwadracik ze strzalka i kulka Smile a wczesniej musisz klinac obiekt ktory chcesz otexturowac,
jak chcesz miec inne wielkosci textury, wybierasz z modyfikatorow UVW map i klikasz na "+" obok uvw mapping i klikasz gizmo i wybierasz ten przycisk ktorym mozesz scalowac obiekty [scale] i sobie scalujesz to gizmo a textura sie zwieksza i zmniejsza Smile pozdro
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl


Ostatnio zmieniony przez tob01 dnia Sob Lip 01, 2006 9:07 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
TyrexVasim
Weteran


Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 219

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 8:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
z tysku... aleeee ort xD Texturowanie jest latwiejsze nawet w grach wiem bo robilem kiedys miecze swietlne do Jedi Academy tam jest engine Q3 moze to dlatego :0
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 9:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
TyrexVasim napisał:
z tysku... aleeee ort xD Texturowanie jest latwiejsze nawet w grach wiem bo robilem kiedys miecze swietlne do Jedi Academy tam jest engine Q3 moze to dlatego :0

ale co to wnosi do tematu? przestan wkoncu spamowac :/
Lugo wez wprowadz warny bo to jest jedyne forum jakies znam wieksze bez ostrzezen :/
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dafn
Drag Master


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 1755
Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 10:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
sorki za wcinke i spam ale gdyby tak było to bym juz dawno wyleciał za moje texty nie na temat Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger Numer ICQ
djpatrol
SRK team


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 708
Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?

PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 10:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
no ok dafn ale wiesz - Mod może - hehe Very Happy
a przyjdzie Ci taki "Kursant" i pierdzieli cos trzy po trzy Confused

PS> dobra koniec offtopu Exclamation
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // 3D Studio max Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa