Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Unclefucker Weteran

Dołączył: 31 Lip 2005 Posty: 346
|
Wysłany: Czw Gru 15, 2005 11:43 pm Temat postu: PerProGta Block |
|
|
|
Konqrs:D
ile mieliscie maxymalnie koników w golfie na bloku perprogta??
Ciekawy jestem czy osiagnalem dobry wynik...
Moj rezultat to: 1126Nm
1160Km |
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran

Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2005 2:22 pm Temat postu: |
|
|
|
ło!! możesz podac skład i ustawienia gg:3053047 |
|
Powrót do góry |
|
|
Mat Kursant

Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 16 Skąd: <=BolesławieC - CentruM PolskiegO TuningU :-) =>
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2005 2:50 pm Temat postu: |
|
|
|
Mały napisał: | ło!! możesz podac skład i ustawienia gg:3053047 | a moze na forum  |
|
Powrót do góry |
|
|
colt Weteran

Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 287
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2005 3:02 pm Temat postu: |
|
|
|
edycja plikow czy na czysto? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran

Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2005 6:07 pm Temat postu: |
|
|
|
moze być i na forum ale podaj |
|
Powrót do góry |
|
|
Unclefucker Weteran

Dołączył: 31 Lip 2005 Posty: 346
|
Wysłany: Pią Gru 16, 2005 11:54 pm Temat postu: |
|
|
|
No ale tu chodzi o wasze wyniki:D
Kluczem do sukcesu są pliczki i troche własnej roboty i inwencji w przerabianiu częsci :
Moze podam pozniej setup silnika ale narazie chwalcie sie swoimi wynikami  |
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran

Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Sob Gru 17, 2005 12:59 am Temat postu: |
|
|
|
ja do i4 mam max 795km orginalne części |
|
Powrót do góry |
|
|
Gniazdo Weteran

Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 294
|
Wysłany: Sob Gru 17, 2005 9:31 am Temat postu: |
|
|
|
ja niewiem ile bym plikami wyciagnol alemysle ze ze 3000hp to by sie gdzies znalazło tak sie mi wydaje |
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran

Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2005 12:40 pm Temat postu: |
|
|
|
to jak grzebiez w pliczkach to nie masz sie wcale czym chwialic co to za satysfakcja mi udało sie juz wyciągnąć 895km na sucho |
|
Powrót do góry |
|
|
colt Weteran

Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 287
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2005 1:24 pm Temat postu: |
|
|
|
Mały :
Rada: Naucz siew przerabiać pliki! |
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran

Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2005 1:50 pm Temat postu: |
|
|
|
nale mi to naprawde nie potrzebne  |
|
Powrót do góry |
|
|
Hardcore Kursant

Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 37 Skąd: Radom Underground
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2005 3:04 pm Temat postu: |
|
|
|
Brez modyfikacji w plikach i na orginalnych częściach wyciągnąłem 560 Nm i 530 km. Mały co wsadziłes do tego silnika że masz ponad 700 km 
Ostatnio zmieniony przez Hardcore dnia Sro Gru 21, 2005 4:28 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gniazdo Weteran

Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 294
|
Wysłany: Pon Gru 19, 2005 6:40 pm Temat postu: |
|
|
|
Maly ty to sie naucz najpierw czytac a potem plikami sie bawic
Unclefucker napisał: | No ale tu chodzi o wasze wyniki:D
Kluczem do sukcesu są pliczki i troche własnej roboty i inwencji w przerabianiu częsci :
Moze podam pozniej setup silnika ale narazie chwalcie sie swoimi wynikami  |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran

Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Sro Gru 21, 2005 8:34 am Temat postu: |
|
|
|
no i po co mi to przekopiowałeś ?? przecież to widziałem. Przecież odrazu na początku chciałem przepis a nie wikać jak on to zrobił przeciez mi nie o to chodziło |
|
Powrót do góry |
|
|
Unclefucker Weteran

Dołączył: 31 Lip 2005 Posty: 346
|
Wysłany: Wto Lut 07, 2006 11:27 am Temat postu: |
|
|
|
Dobra niech wam bedzie
Przepis dla leniwych
-perprogta block
-perprogta pistons
-perprogta connecting rods
-perprogta cylinder head
-sprezarka od shimitsubisu (lub lepsza)
-wałki przerobione od emera GT2
-brak kolektora wydechowego
-skrzynia faktun
-nos rail od V8
-fuel rail diesel od baierna
trzeba po prostu wziąć plik baiern gtIII fuel rail.class i zmienic nazwe na einvagen fuel rail.class czy jakos tak i zamienic. i bedzie kilka koni wiecej |
|
Powrót do góry |
|
|