Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Gość
|
Wysłany: Czw Mar 17, 2005 8:51 pm Temat postu: [projekt] FSO Warszawa |
|
|
|
Heh nie wiem czy dobry dział ale chyba tak TO Wawka 204 sedam mojej produkcji po lekkich przeróbkach (szczerze to nie nadaje się do gry z uwagi na ilość fac'ów ) Początkowa wersja jeszcze nieskończona: |
|
Powrót do góry |
|
|
ZioM Specjalista

Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 237
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 1:39 am Temat postu: |
|
|
|
najs  |
|
Powrót do góry |
|
|
LuGo Admin

Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 266 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 8:18 am Temat postu: |
|
|
|
Mimo wszystko gratuluje, czyzby rosl pierwszy polski konstruktor samochodow do SLA? Mysle ze bedziemy mogli umiescic skonczony samochod w downloadzie ? _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 6:09 pm Temat postu: |
|
|
|
Heh no to powim tak. Jak skończe sasmochód to nawet p4 3ghz i 12 ramu go nie dźwignie NIe no a teraz na poważnie chodzi o to że model był robiony do renderingu a nie do gry. Dlatego jest highpoly a nie lowpoly.Dokłednie teraz nie powiem ile ma face'ów, ale dla porównania zwykła buda AXISA zajmuje około 700kb a karosa mojej wawki 3,54 mb ;P (no tyle, że po odłączeniu maski od reszty będzie troszkę mniej ) Ale co tam jak skończe (z zaznaczeniem na jak To mogę dać żeby zjadał kompy  |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 11:43 pm Temat postu: |
|
|
|
A apropo texturowania moedeli wie kto.ś na jakiej zasadzie to działa??(nie chodzi mi o texturowanie w maxie bo to to pół biedy tylko o to jak rozpoznaje to gra???) bo ja robiłem to w ten sposób, ze np. przypisywałem texturke do jakiejś cześci a w gze tex była tyle, że inna tak wię znajdowałem ta texturke i podmieniałem ją na moją. No i chodzi o to, że można tak robić dalej tyle, że może jest coś szybszego????????? Jakieś tutki czy coś???????? Jestem leniem i zabardzo nie szukam, ale może wy macie jaieś linki????? Z góry b. dziekuje  |
|
Powrót do góry |
|
|
mplp Kierowca
Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 69 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2005 3:45 am Temat postu: |
|
|
|
Stary gratulacje _________________ STREET LEGAL THE BEST GAME OF THE WORLD  |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Wto Mar 22, 2005 5:00 am Temat postu: |
|
|
|
A tutaj daje coś, z czego powstaje WAWA czyli model mega hihgpoly
Nikt nie zna tutoriali na temat taxturowania do SL ?
i audio
 |
|
Powrót do góry |
|
|
LuGo Admin

Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 266 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 25, 2005 5:21 pm Temat postu: |
|
|
|
BUBU jak ida postepy nad Warszawa ? _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 5:38 am Temat postu: |
|
|
|
Ech no powoli NIestety maturka w tym roku i to mnie stopuje W sumie to ona jest prawie cała gotowa tyle, że jest tak jak mówiłem HIGHTPOLY i teraz trzeba to jakoś zmienić co jest troszeczkę pracochłonne bo siatka modelu była układana właśnie pod HP a nie LP. Najlepiej by było jakbym zaczął wogóle od początku i robił model LP wtey byłoby duzo lepiej no i nie zjadałby wtedy tyle ramu. Jak coś to postaram się dokończyć ten model i może następny będe robił LP. A nikt nie wie nic na temat tutka o texturowaniu do street legala???????? DDdziwne  |
|
Powrót do góry |
|
|
ZioM Specjalista

Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 237
|
Wysłany: Nie Kwi 03, 2005 8:34 am Temat postu: |
|
|
|
hmm dlatego ze mam zamiar isc na profil imformatyczny do liceum ( pewnie i tak pojde na inny ) chce sie dowiedzieć czy modelowanie jest bardzo czasochłonne i bardzo trudne ?? W ile ty sie nauczyles modelowac juz na tyle dobrze ze dalo sie na to patrzeć? |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Pon Kwi 04, 2005 3:54 pm Temat postu: |
|
|
|
Hmm trudne pytanko No ja nie chodze jeszcze na żadne studia ani nic takiego, a kończe technikum mechaniczne Czy jet trudne ??? Hmm no sam nie wiem troszeczkę samozaparcia i chyba wszystko będzie dobrze No fakt że modelowanie to nie takie hop siup i juz zrobione. Czerwoną wawke robiłem około żeby nie skłamać powyżej 30 godzin. Tak więc trzeba posiedzieć troszeczkę, ale da sie zrobić wszystko Ja modeluje od września czyli tak troszkę ponad pół roku, a na jakim jestem poziomie to...........lepiej nie mówić jak widze prace innych Ale ucze się dalej i mysle, że będzie jeszcze lepiej No i polecam www.max3d.pl --> f0rum na tej stronce jest świetne i całe związane z grafiką 3d i 2d tak więc zapraszam Dowiesz się tam wszystkiego i znajdziesz mase tutoriali do różnych softów. No to życze powodzenia  |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Czw Kwi 07, 2005 11:59 pm Temat postu: |
|
|
|
Projekt Wawki troszeczkę ruszył, a mianowicie dodałem deske ikierownice oraz oddzieliłem maske, dzrzwi, i tylną maske od koroserii I co ludziska nikt nie wie nic na temat texturowania??????? Ech chyba musze poszukać sam  |
|
Powrót do góry |
|
|
ZioM Specjalista

Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 237
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2005 2:13 am Temat postu: |
|
|
|
na Xtreeme import cos chyba jest ale po angielsku :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Gulun Specjalista
Dołączył: 10 Wrz 2004 Posty: 203 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob Kwi 09, 2005 5:02 am Temat postu: |
|
|
|
hehe prawdziwy lowrider wypasik _________________ YoYo madafucker
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Wto Kwi 12, 2005 9:51 pm Temat postu: |
|
|
|
BUBU mam pytanie robisz to w 3dsmax'ie ( tak mi się przynajmniej wydaje ) którym ?? 5 czy 6 ??
a no i jak masz plugins'a do maxa żeby eksportować prosto do SL to poslij mi go na maila sadza_cs@poczta.fm
a oto moje dziecko
 _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|