Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Tommi Kursant

Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 28 Skąd: W- koło poznania
|
Wysłany: Pią Mar 31, 2006 8:51 pm Temat postu: Pomoc w 3dmax7 |
|
|
|
Witam wszystkich!!!
Mam prosbe chcialbym stworzyc jakis samochod w 3dsmax 7, ale mam pewien chyba podstawowy problem.Czytalem rozne tutoriale ale chyba jestem zbyt "ciemny". Mam blueprinty fury i stworzylem boxy do nich ale gdzy chce nalozyc na nie to sa tylko szare prostokaty. Grzebalem w opcjach i juz trace cierpliwosc. Help me pleasy [/b]
aha i prosze sie nie smiac bo jestem poczatkujacy  |
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran

Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Mar 31, 2006 9:09 pm Temat postu: |
|
|
|
A wcisnoles w material editorze ten guzik ??
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Tommi Kursant

Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 28 Skąd: W- koło poznania
|
Wysłany: Pią Mar 31, 2006 10:26 pm Temat postu: |
|
|
|
Wielkie dzieki Sibu, jednak im dluzej sie przy czyms siedzi i sie mysli tym chyba gorzej. Musialem to przeoczyc hehe i tyle zamieszania. Gdyby co to bede jeszcze pisac.
Czy ktos moglby mi podpowiedziec jak sie laduje swoje samochody zrobione w 3dsmaxie do slrr, czy trzeba miec jakis program albo cos?
Edytuj posty! (admin) |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy

Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 9:42 am Temat postu: |
|
|
|
z tego co slyszalem trzeba miec specjalny plugin zeby to przekonvertowac.popytaj sie niektorych o ten plugin. _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran

Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 10:22 am Temat postu: |
|
|
|
więc tak
musisz miec zmodelera z pluginem invictusa (.scx) aby zimportowac model. Pozniej tylko eksportujesz go w takim formacie żebys mogł otworzyc go w 3ds maxie, i tyle. |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 11:10 am Temat postu: |
|
|
|
Sibu napisał: | więc tak
musisz miec zmodelera z pluginem invictusa (.scx) aby zimportowac model. Pozniej tylko eksportujesz go w takim formacie żebys mogł otworzyc go w 3ds maxie, i tyle. |
ty mu napisales jak importowac z gry a on chce exportowac do gry juz zrobiony woz
no wiec musisz miec plugin do Maxa InvictusExport poszukaj na forum dawalem gdzies link
Ale po 1 musisz miec Maxa 5 do 7 tez jest plugin ale podobno gorszy
no a jak chcesz zrobic addon car to robisz sobie javki, czego ja zabardzo nie umiem  |
|
Powrót do góry |
|
|
Tommi Kursant

Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 28 Skąd: W- koło poznania
|
Wysłany: Pią Kwi 14, 2006 10:42 pm Temat postu: |
|
|
|
Sorki ze znowu wam bede tylek zawracac ale mam pytanko. Zaimportowalem czesc einwagena (Fl_door) do zmodelera z tamtad znowu exportowalem do 3dsmaxa7 i tam lekko zmienilem te drzwiczki( tak poprostu na probe zdeformowalem troszke ale nie do przesady oczywiscie) i zapisalem to w formacie SCX. skopiowalem plik do katalogu einwagena tam gdzie jest oryginal. Wlaczam gierke i jak chce isc do komisu to gra sie zawiesza. I teraz tak,czemu tak sie dzieje ,czego nie zrobilem albo cos , prosze o pomoc  |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Kwi 15, 2006 8:38 am Temat postu: |
|
|
|
max 7 hmm pokaz error |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy

Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Kwi 15, 2006 10:18 am Temat postu: |
|
|
|
Może być w texturach w RPK popier... |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Kwi 15, 2006 10:35 am Temat postu: |
|
|
|
no textury tez ale nie przez zle ulozenie czy cos tylko slyszalem ze z pluginem do maxa 7 jest wlasnie cos nie tak z texturami wez sobie zalatw 5 i bedzie po klopocie |
|
Powrót do góry |
|
|
Tommi Kursant

Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 28 Skąd: W- koło poznania
|
Wysłany: Nie Kwi 16, 2006 9:46 pm Temat postu: |
|
|
|
Czyli chlopaki w zasadzie jak zmienie sobie jakas czesc samochodu w 3dsmax, typu np. zderzak zapisze i wogole to tak powinno byc w grze tak? Bo nie wyskakuje zaden blad tylko poprostu gra sie wiesza. Kurde a moze kots podac linka do 3dsmaxa 5 skoro mowicie ze z nim nie ma problemu?Pleasy  |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy

Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Nie Kwi 16, 2006 10:30 pm Temat postu: |
|
|
|
moze masz za duzo poly albo ten max 7 jest jakis padliniasty...poszukaj sobie maxa na torrentach...gdzies tu byl link _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy

Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Pon Kwi 17, 2006 9:09 am Temat postu: |
|
|
|
Wpisz na forum w szukaj 3ds max 5 i będzie temat 3ds max 5 download i tam jest... Wystarczy szukać... |
|
Powrót do góry |
|
|
Tommi Kursant

Dołączył: 29 Mar 2006 Posty: 28 Skąd: W- koło poznania
|
Wysłany: Sob Kwi 22, 2006 4:20 pm Temat postu: |
|
|
|
Tej no sory ale nie znalazlem takiego tematu Moze sie nie dopatrzylem albo cos , zobacze jeszcze jak bede miec troche czasu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy

Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
|
Powrót do góry |
|
|