Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
kra5nal
Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 1 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 1:58 pm Temat postu: Pomóżcie ztuningować auto |
|
|
|
Gram w tą gre jakiś tydzień , posiadam Baiern Devil Sport z silnikiem 3,6 L Nie mam pojęcia jakich częśći mam użyć aby z tego silnika wyciągnąć jak najwięcej KM. Proszę o pomoc. Z góry wielkie THX. |
|
Powrót do góry |
|
|
lipt0n
Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 1 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Czw Maj 26, 2005 1:30 am Temat postu: pomoc |
|
|
|
Witam
na gorze w rogu w katalogu jest maly samochod co oznacza ze pasuje czesc do tanego silnika nadwozia lub podwozia kupujesz wszystko najdrozsze i laczysz po kolei i wychodzi ci supier samochod z dobrym silnikiem
pozdro _________________ lipt0n |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Czw Maj 26, 2005 4:29 am Temat postu: |
|
|
|
nie musi być najdroższe nie zawsze co najdroższe jest najlepsze  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Czw Maj 26, 2005 4:38 am Temat postu: |
|
|
|
proponuje baierna na bloku silnika GT2 bo ma lepsze osiagi... a camshaft i exhaust tez potem jedziesz pod baierna lub GTIII skrzynia biegów od GT2 ma lepsze przyspieszenie ale ta druga chyba od baierna ma tez gitez osiagi i w sumie jest lepsza bo trwalsza włóż felgi te najszersze czyli 19 na 13 i niskoprofilówki zawieszenie od GTIII i mozesz jezdzic... jak masz methanol injective methanol fuel rain czyli metanol do R6 to wkladaj powinienes miec wtedy kolo 900 koni |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Czw Maj 26, 2005 1:10 pm Temat postu: |
|
|
|
blok z Baierna GTIII jest lepszy bo ma większa pojemność i można więcej z niego wyciągnąć  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Czw Maj 26, 2005 6:18 pm Temat postu: |
|
|
|
Sadza napisał: | blok z Baierna GTIII jest lepszy bo ma większa pojemność i można więcej z niego wyciągnąć  |
poddaje tą teze wątpliwości
PS> na mojej strone jest spis częsci do silników  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Czw Maj 26, 2005 7:32 pm Temat postu: |
|
|
|
blok baierna ma większą pojemnośći wierz mi z niego można więcej wyciągnąć ja go mam w moim nissanie i moc to 929 koni a na bloku gt2 jest mniejsza  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 3:09 am Temat postu: |
|
|
|
ale lepsze osiagi ma  |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 3:17 am Temat postu: |
|
|
|
no nie wiem na konfiguracji najlepszychsliników nazagranicznych forach slinik i6 jest postawiony na bloku baierna  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 3:30 am Temat postu: |
|
|
|
hmmmm zaintrygowałeś mnie =D zaraz przełoże bebechy na silnik baierna w moim nissanie 350z =D i zobaczymy osiagi |
|
Powrót do góry |
|
|
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 4:06 am Temat postu: |
|
|
|
dobra przełożyłem, żeby nie pitolic to może pokaże jak posżły testy...
GT2 Baiern
1 mila: 21.389 21.347
0-100km/h: 1.756 1.331
0-200km/h: 5.488 5.477
V-Max: 450.1 402.4
V max był robiony na dystansie 1 mili wiec moje ogulne wrażenia lepiej idą do silnika GT2 bo w sumie jest niewiele gorsza a ma lepszy zryw powyzej 200 i wogule jedzie pienknie do 12000 obrotów i rośnie jest stworzony do redline... testy robiłem na budzie nissana 350z którym popindalam zazwyczaj z tyłu kapcie do dragu przód ma r19 a w bok mają 13 moc na bloku GT2 to 781km i 583Nm ale jak sie dobrze pobawić ustawieniami to wyciśnie sie 800 (kiedyś mi sie udalo ale ppowróciłem do wcześniejszych ustawień bo są lepsze) co do bloku od baierna w sumie też dobry ale ma niskie obroty jak dla mnie i gorzej sie na nim jeździ... wieć ogułem polecam dalej blok silnika GT2 exhaust i camshaft także oraz skrzynia od GT2 lubGTIII baierna zalezy jak kto chce na gt III ma sie mniejsza V-max ale ogułem jest trwalsza i nie pada po 4 wyścigach za to GT2 ma fajnego kopa na 1-dynce ażprzód jak w dragu do góry troche idzie dobra wyraziłem swoją opinie jak ktos lepiej doradzi to chyle głowy bo ja jestem też w sumuie średniak  |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 7:13 am Temat postu: |
|
|
|
heheh ...
po 1. tak trzymaj ...
po 2. "a nie mówiłem "  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 2:04 pm Temat postu: |
|
|
|
jak chcecie tylko mówie że na gtIII jest więcej koni, a jak się jezdzi to nie wiem bo nie jeżdże ja tylko składam i wstawiam do garażu a jezdzić to mi sie nie chce za dużo razy już to przeszłem żeby się tym bawić  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 6:04 pm Temat postu: |
|
|
|
powiem tak ja tez juz sie nie bawie w wyscigi teraz juz tylko jak robie jakies MODY to wtedy ruszam autko  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|