Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Sibu Weteran

Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 4:11 pm Temat postu: Malowanie w grze |
|
|
|
Mam mały problem. Pobrałem model Audicy tylko ze jak dodalem do gry to sie dzieje cos takiego i niewiem jak to zlikwidowac
... więc prosze was abyście mi pomogli _________________ http://www.9dragons.yoyo.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy

Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 4:33 pm Temat postu: |
|
|
|
A więc na każdą część która w grze ma się malować musisz w maxie nadać modyfikator UVW MAP. Czyli z listy modyfikacji wybierasz UVW Map wybierasz "Box" i poniżej klikasz na "fit" exportujesz do gry i powinno już być dobrze ;] _________________
Moja & Dafna stronka  |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 5:00 pm Temat postu: |
|
|
|
Casta napisał: | A więc na każdą część która w grze ma się malować musisz w maxie nadać modyfikator UVW MAP. Czyli z listy modyfikacji wybierasz UVW Map wybierasz "Box" i poniżej klikasz na "fit" exportujesz do gry i powinno już być dobrze ;] |
wtedy nie bedzie sie ladnie decalowac, musisz zamiast uvw dac unwrap i ustawic mapowanie _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy

Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 5:05 pm Temat postu: |
|
|
|
A no fakt sorka wprowadziłem w błąd _________________
Moja & Dafna stronka  |
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran

Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 8:41 pm Temat postu: |
|
|
|
mam jeszcze problem z przednik zderzakiem
gdy dodaje go do gry to nie mozna go malowac i jest tekstura z poprzedniego samochodu
jak temu zaradzic ? _________________ http://www.9dragons.yoyo.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 8:44 pm Temat postu: |
|
|
|
wszystko w rpk sie zgadza ? dales unwrapa albo w ostatecznosci tak jak casta mowil uvw? material dales dobry? cos mi sie wydaje ze rpk olales sikiem prostym a szczegolnie ulozenie textur _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran

Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 9:07 pm Temat postu: |
|
|
|
no w rpk nic nie robilem bo troche tego nie obczajam  _________________ http://www.9dragons.yoyo.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Wto Wrz 12, 2006 10:02 pm Temat postu: |
|
|
|
Sibu napisał: | no w rpk nic nie robilem bo troche tego nie obczajam  |
kombinuj kombinuj dasz sobie rade hehe _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|