Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Unclefucker Weteran

Dołączył: 31 Lip 2005 Posty: 346
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:12 am Temat postu: Masa auta |
|
|
|
Gdzie zmienic mase auta? |
|
Powrót do góry |
|
|
MSK! Weteran

Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 310
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:22 am Temat postu: |
|
|
|
całego auta? nie da się na raz - to w skrypcie każdej części jest zapisana jej waga, czyli w każdym pliku musisz grzebnąć, osobno dla fotela, bloku silnikia, itd.
tutaj przykład światła einvagena:  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Unclefucker Weteran

Dołączył: 31 Lip 2005 Posty: 346
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:33 am Temat postu: |
|
|
|
w pliku np. _main_GTB.cfg tez jest cos takiego tylko to nie dziala |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:33 am Temat postu: |
|
|
|
mozesz tez wywazyc cale auto robiac physy
edit: w mainie to ustawiasz wlasnie wage physow _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Ostatnio zmieniony przez tob01 dnia Sro Sie 30, 2006 10:34 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Unclefucker Weteran

Dołączył: 31 Lip 2005 Posty: 346
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:34 am Temat postu: |
|
|
|
tzn? |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 10:36 am Temat postu: |
|
|
|
jak dodales auto jakies nowe i chcesz je wywazyc zeby sie nie przewracalo to musisz zrobic boxy w roznych miejscach wozu , od szyb w dol w gore i rozne takie i je exportowac jako hysy nie wiem dokladnie bo jeszcze tego nie robilem... _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|