Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 11:04 am Temat postu: problem ze F_bumper.scx |
|
|
|
zrobiłem F_bumper.scx w zmodeler i zamieniam za tamten plik włączam gre i wywala mnie z gry
!Script error
Thread: THRD-RUNVMI Dummy.handleEvent
Error: Thread::evalName: null.methodcall()
java.game.parts.Part:createFromFile (line:117)
java.game.Vehicle:load (line:418)
java.game.CarLot:loadCar (line:281)
java.game.CarLot:releasePlayerCar (line:225)
java.game.GameLogic:load (line:946)
java.game.MainMenuDialog:osdCommand (line:417)
java.render.osd.Gadget:sendMessage (line:211)
java.render.osd.Button:click (line:31)
java.render.Group:handleEvent (line:178)
---
Fatal! Invalid mesh file:
cars\racers\Einvagen_data\meshes\F_bumper.scx
co mam zrobić??  |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 11:06 am Temat postu: |
|
|
|
z zmodelera |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran

Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 11:15 am Temat postu: |
|
|
|
to się niedziw !!!
LUDZIE !! DO ZMODELERA NIEMA PLUGINA EXPORTUJĄCEGO SCX !!!! JEST TYLKO IMPORTUJĄCY !!!!!! JAK CHCESZ COS ZROBIC TO EXPORTUJ DO .3ds POTEM 3D Maxem 5 OTWÓRZ TO NAŁÓŻ TEKSTURY POWIĘKSZ ITP .. I EXPORTUJ DO .scx !!!!
---------------------------------------------------
MASZ JAKIŚ PROBLEM Z 3D MAXEM LUB ZMODELEREM ? WEJDZ NA http://3dtutorials.cubematic.com/ ...
ZAREJESTRUJ SIĘ I PISZ NA FORUM NAPEWNO CI ODPOWIEMY I POMOŻEMY !!!
Musisz coś zrobić... Zrob to sam ... _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com  |
|
Powrót do góry |
|
|
gangstaog SRK team

Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 1034 Skąd: ten smrod?
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 11:27 am Temat postu: |
|
|
|
M0N$T3R0$ napisał: | to się niedziw !!!
LUDZIE !! DO ZMODELERA NIEMA PLUGINA EXPORTUJĄCEGO SCX !!!! JEST TYLKO IMPORTUJĄCY !!!!!! JAK CHCESZ COS ZROBIC TO EXPORTUJ DO .3ds POTEM 3D Maxem 5 OTWÓRZ TO NAŁÓŻ TEKSTURY POWIĘKSZ ITP .. I EXPORTUJ DO .scx !!!!
---------------------------------------------------
MASZ JAKIŚ PROBLEM Z 3D MAXEM LUB ZMODELEREM ? WEJDZ NA http://3dtutorials.cubematic.com/ ...
ZAREJESTRUJ SIĘ I PISZ NA FORUM NAPEWNO CI ODPOWIEMY I POMOŻEMY !!!
Musisz coś zrobić... Zrob to sam ... |
moze offtop ale monsteros wejdz na hamachi _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 12:13 pm Temat postu: |
|
|
|
a ten plugin będzie działał też pod 7? |
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran

Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 12:23 pm Temat postu: |
|
|
|
Ja mam plugina do 3d max 7 który importuje pliki do formatu .scx jak chcesz to daj meila |
|
Powrót do góry |
|
|
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 12:41 pm Temat postu: |
|
|
|
lbach4@wp.pl
wysłałeś |
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran

Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 3:26 pm Temat postu: |
|
|
|
Juz wysłałem  |
|
Powrót do góry |
|
|
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 6:35 pm Temat postu: |
|
|
|
ok dzięki aha teraz jak włanczam to wszystko chodzi ale jakoś nie ma mojego F_bumper  |
|
Powrót do góry |
|
|
Oxej Weteran
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 404
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 1:44 pm Temat postu: |
|
|
|
ojjjj gościu jeszcze długa droga przed Tobą... ja dopiero po pół roku załapałem jak to wszystko w streetlegalu chodzi na tyle, żeby coś do niego sklecić i się tego nie wstydzić
odsyłam do tutoriali Davida_69 (http://slredline.prv.pl) i videotutorialu Wichura (http://cubematic.com/sl/napisac-poradnik-vt896.xml?highlight=tutorial) _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 3:00 pm Temat postu: |
|
|
|
bądźmy szczerzy Oxej ja nie umiem modelować ani wrzucać części ale umiem robić silniki  |
|
Powrót do góry |
|
|
djpatrol SRK team

Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 708 Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 3:16 pm Temat postu: |
|
|
|
piekielny ziom napisał: | bądźmy szczerzy Oxej ja nie umiem modelować ani wrzucać części ale umiem robić silniki  |
ee... jezeli umiesz robic silnik to chyba trzeba je wymodelowac ? co nie ?? zeby zrobic silnik? bo nie wiem w jakim zanczeniu urzywasz slowa "robić" ??  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran

Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 3:35 pm Temat postu: |
|
|
|
pewnie mu chodziło o zkładanie ... a to z modelowaniem to po czasie to juz prosta rzecz ..
---------------------------------------------------
MASZ JAKIŚ PROBLEM Z 3D MAXEM LUB ZMODELEREM ? WEJDZ NA http://3dtutorials.cubematic.com/ ...
ZAREJESTRUJ SIĘ I PISZ NA FORUM NAPEWNO CI ODPOWIEMY I POMOŻEMY !!!
Musisz coś zrobić... Zrob to sam ... _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com  |
|
Powrót do góry |
|
|
piekielny ziom Kursant

Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 48 Skąd: się wziołem
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 6:26 pm Temat postu: |
|
|
|
chodziło mi o wrzucanie np v6 do einvagen
tylko tyle potrafie ale co tam takie coś potrafi każdy na tym forum  |
|
Powrót do góry |
|
|