Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 7:27 pm Temat postu: Nudziło mi się ........... |
|
|
|
tak mi się dzisiaj nudziło no i powstało to ......
z taką niby zabudową nad nim
i bez tego czegoś  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 7:40 pm Temat postu: |
|
|
|
człowieku odjazd ... podoba mi sie!! czemu nie robisz nic do SL RL ?!
PS> zazdroszcze ci :/ ja dopiero z 3D Studio Max zaczynam  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 7:44 pm Temat postu: |
|
|
|
bo ja nie mam maxa 5 i nie mam jak tego dodawać do sllr bomam tylko 6 a do niej nie ma pluginów no i kapa _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 7:47 pm Temat postu: |
|
|
|
hmmm ... a prubowałeś zassac z netu? ja właśnie wczoraj skonczyłem ściągać i moze cos zdziałam :S _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 7:49 pm Temat postu: |
|
|
|
a dokładniej to skąd bo jak z DC to kapa bo mnie to muli jakcholera jabym to potrzebował na torrencie najlepiej  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 10:17 pm Temat postu: |
|
|
|
ja tez eksperymentowałem z DC++ ale mnie krew zalewała jak zaczynał od nowa ssac :S ... a Max'a zassałem za pomocą eMule z jakiegos polskiego MIRRORA ... w pliku jak ściągnołem był ten adres:
www.osloskop.net
 _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Pią Cze 10, 2005 11:14 pm Temat postu: |
|
|
|
adres osloskop.com to tak jakby potwierdzenie, że napewno nie jest to żadna lipa  |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Sob Cze 11, 2005 2:08 pm Temat postu: |
|
|
|
i jeszcze takie tam badziewia do baierna
zdeżak oczywiscie M3 E46 a maska poprostu przerobiona z BMW
a i screen z zanozy a nie z maxa bo jeszcze nie przeżuciłem  _________________

Ostatnio zmieniony przez Sadza dnia Nie Cze 12, 2005 4:10 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Nie Cze 12, 2005 3:36 am Temat postu: |
|
|
|
nie widac powiększenia tylko miniature  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Nie Cze 12, 2005 4:11 am Temat postu: |
|
|
|
już powinno być widać nie wiem czemu wczesniej nie działało  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Nie Cze 12, 2005 4:59 am Temat postu: |
|
|
|
no teraz to juz widać i mi sie podoba ... mozesz te częśc jakoś podesłać (jako gotowe SCX) ja bym to na sajcie umieścił .. itd ...  |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Nie Cze 12, 2005 2:06 pm Temat postu: |
|
|
|
no właśnie nie moge bo nie mam jak tego przezucić w format scx  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
David_69 Zawodowiec

Dołączył: 13 Maj 2005 Posty: 471 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: Nie Cze 12, 2005 7:58 pm Temat postu: |
|
|
|
mam propozycje ... narazie w MAX'ie jestem zielony ale moze podeślesz mi to a ja z twoja pomocą (przez GG) to przerobie na SCX? Mam 3D S. M. 5 i chyba damy rade.
PS. ja przerabiałem wspornik (weźcie pod uwage ze mam MAX'a od ... 2 dni )
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pon Cze 13, 2005 12:32 am Temat postu: |
|
|
|
spoko ...... ja nie wiem jak to nawet przeżucać do tego scx wiec raczej bym Ci nie pomógł ale napsiz maila to Ci prześle te czesci w formacie 3ds którego max odtworzy  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
BUBU Kierowca
Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 76
|
Wysłany: Pon Cze 13, 2005 2:04 am Temat postu: |
|
|
|
David_69 spoko ten wspornik, ale jest coś co trzeba poprawić Musisz przejść do edycji poly (czerwony kwadrat ) zaznaczyć objekt (jak wszystko będzie dobrze to zacznie świecić na czerwono ) i zaznaczyć AUTOSMOOTH (jest to po to żeby nie było tych dziwnych załamań takie jakby wygładznie, a jakby miejscami nie pomogło to musisz pobawić się SMOOTHGROUP. Ale nieźle jak na początek POzdro i POwodzenia  |
|
Powrót do góry |
|
|