Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Max Master

Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 10:54 pm Temat postu: Max Workshop |
|
|
|
Witam!
Postanowiłem założyć własny topic, w którym będę się dzielił z Wami moimi przeróbkami,"modami", "osiągnięciami" w 3ds max...itd
A lepsze to niż zakładanie co chwilę nowych topiców po całym forum.
Z góry dzięki za wszelkie opinie, sugestie i przede wszystkim pomoc
Dopiero zaczynam zabawę ze zmianami w SLRR.
Textrurowanie maps mam opanowane, skryptowanie też w miarę, java ujdzie...
Gorzej z 3ds max, ale powoli się uczę...od czegoś trzeba zacząć.
Jak na razie chyba najlepszym moim pomysłem był mod zimy. Póki co to prace nad nim na chwilę ustały, co nie znaczy, że na zawsze.
Ogólne teksturowanie toru i miasta jest prawie ukończone, dźwięki dodane (nie do końca mi odpowiadają, ale to też faza nieukończona), przystopowało mnie najbardziej ustawianie zachowania się samochodu - w końcu skoro zima to powinno być ślisko, ale na tyle, żeby dało się jakoś jechać.
Z tym miałem problem i mam nadal...
Miałem jeszcze pomysł, żeby teksturki opon przerobić na trochę zaśnieżone, ale tak samo byłoby w garażu, a to pewnie nie każdemu odpowiada. To nie koniec pomysłów, ale póki co i tak się za dużo rozpisałem.
Oto ogólny przedsmak WINTERMODU:) Gdy coś ruszy w tej kwestii dam Wam znać.
Podejrzewam, że mod zimy do tego działu nie pasuje, ale chociaż o nim wspomniałem.
Drugim w miarę udanym projektem jest przerobienie Shelby Cobry bodajże z GOMU pod naszą wersję 2.2.1 Tu w zasadzie nie zmieniałem nic, poza skryptowaniem i javą, więc podkreślam, że model nie jest mojego autorstwa. Jeszcze kilka poprawek i wrzucę go na download
Tutaj WIELKIE DZIĘKI DLA TOBA za ustawienie tekstur w rpk!!!
Na dziś to tyle...cdn |
|
Powrót do góry |
|
|
XDavviDX Weteran

Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 366
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 8:46 am Temat postu: |
|
|
|
hmmmm.... a to cobra nie była pod 2.2.1 ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master

Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 1:02 pm Temat postu: |
|
|
|
XDavviDX napisał: | hmmmm.... a to cobra nie była pod 2.2.1 ?? |
Właśnie, nie była. W readme piszą, że pod 2.2.0, mi nie chciała pójść, nawet gra się nie chciała odpalić. Sadzy chyba też, bo mu tą moją wysyłałem. A Tobie szła!?
Następną furą, jaką wrzucam do SLR jest Wołga ściągnięta z raceplanet.ru, też pod starsze wersje gry. Jako replace enuli działa idealnie, jeszcze nie sprawdzałem jej jako oddzielny samochód - ale też będę próbował. Światła od MC, lusterka od prime, klatka bezpieczeństwa, przesunięty akumulator, wchodzi I4 i V8. Teraz skryptuję światła. Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba ten wóz.
...i pierwszy modelik mojego koguta co prawda texturka trochę zwalona, ale chyba model ujdzie.
 |
|
Powrót do góry |
|
|
jacula Weteran

Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 396 Skąd: sie biorą kretyni?
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 4:31 pm Temat postu: |
|
|
|
fajny pasowałby do mojej integry |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles

Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 5:25 pm Temat postu: |
|
|
|
no model łądny ale texutra serio zwalona na maxa ...a co do wołgi to bardzo fajnie że ja przerabiasz pod 2.2.1  _________________
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master

Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 6:11 pm Temat postu: |
|
|
|
Kolejny postęp w 3dmax
Bumper, jeszcze nie wiem do czego, po prostu bumper, załóżmy, że do jakiejś terenówki.
 |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 6:23 pm Temat postu: |
|
|
|
nom wolga fajna.. z teksturami namieszales w tym kogucie ale pozatym jest bardzo ladny a zderzak cos mi nie podchodzi
Widze ze wziales sie ostro do pracy, tak trzymaj |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master

Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 6:27 pm Temat postu: |
|
|
|
Zderzak, dopiero próbuję cokolwiek modelować, troszkę topornie to idzie, ale chociaż są jakieś efekty... Załóżmy, że to wstępny kształ bumpera do truckduty  |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy

Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 6:40 pm Temat postu: |
|
|
|
aha jedna uwaga.. robisz zawsze polowe obiektu a pozniej dajesz mirror lub symetry? jezeli nie to zacznij... pracuj dokladniej nad jedna polowa i pozniej dajesz modyfikator symmetry i masz symetralne polowy |
|
Powrót do góry |
|
|
XDavviDX Weteran

Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 366
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 6:41 pm Temat postu: |
|
|
|
no mnie działa cobra nie chce mi sie jej teraz szukać bo mam ok 10 sejwów w grze ale tu masz linka bo juz kiedys ją pokazywałem http://www.cubematic.com/sl/viewtopic.php?t=444&postdays=0&postorder=asc&start=165 trzeci post od dołu
a to było w readme
Cytat: | CONVERTED TO 2.2.1 by jeramie
This is a alpha/beta conversion as the original car is beta.
Do not complain about it being all messed up as this vehicle is a daily update/release!
I will try to update this car daily till i think its totaly converted.
shelby cobra version 2.2.0 beta!!!!!!!!!!!
here is my beta of my shelby cobra for you guys to enjoy.
i will release other versions as they become stable and done.
i would like to thank onedownone2go for helpin me with loading order
cuz when i first started this car i didnt no wtf i was doing.lol
i wanna thank slfanatic for doin most if not all of the scripting.
and for rexxenexx for the wonderful model!
and me of course panther15...
just install as usual for********* 2.2 not 2.2.1!!****** |
powodzenia z ta wołgą, mnie sie to auto podoba tylko fele troszke za duze  |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master

Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 7:04 pm Temat postu: |
|
|
|
"CONVERTED TO 2.2.1 by jeramie
This is a alpha/beta conversion as the original car is beta.
Do not complain about it being all messed up as this vehicle is a daily update/release!
I will try to update this car daily till i think its totaly converted."
No to fajnie, bo zawracałem głowę Tobowi i sam się z tym chrzaniłem, a Ty jednak masz inną, działającą pod 2.2.1 wersję - ger-tech, czy gom?
To co zacytowałem to to czego w readme mojej cobry nie ma
To się nazywa SYZYFOWA praca  |
|
Powrót do góry |
|
|
XDavviDX Weteran

Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 366
|
Wysłany: Czw Mar 30, 2006 9:19 pm Temat postu: |
|
|
|
hehe napewno sie czegos nowego nauczyłes nie pamietam skad ja mam bo mam ja na twardym od 13.10.05 ale z gomu na 80% jak chcecie to dam ja na rapidshare |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master

Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Mar 31, 2006 12:25 am Temat postu: |
|
|
|
No, fakt Davvid. Czegoś się jednak nauczyłem
Dobra, koniec zabawy na dziś...macie screena kolejnego postępu...
Teraz bardziej Ci się podoba Tob?
...a co do symetry, to akurat wiem, ale w tym pierwszym bumperze - FAKT - zapomniałem o tym bo tak się zajawiłem. Ale dzięki za poradę mimo wszystko. Ten już jest robiony na symetry tyle, że przy tych nakładkowych rurkach znowu o tym zapomniałem, co napewno widać...spoko, poprawię się
 |
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran

Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Pią Mar 31, 2006 2:09 pm Temat postu: |
|
|
|
Zajebista ta wołga skąd mozna pobrać a zderzak nawet fajny |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy

Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 3:20 pm Temat postu: |
|
|
|
Bardzo ładny  |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|