Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Max Workshop
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // ShowRoom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 10:54 pm    Temat postu: Max Workshop Odpowiedz z cytatem
Witam!
Postanowiłem założyć własny topic, w którym będę się dzielił z Wami moimi przeróbkami,"modami", "osiągnięciami" w 3ds max...itd
A lepsze to niż zakładanie co chwilę nowych topiców po całym forum.
Z góry dzięki za wszelkie opinie, sugestie i przede wszystkim pomoc Smile
Dopiero zaczynam zabawę ze zmianami w SLRR.
Textrurowanie maps mam opanowane, skryptowanie też w miarę, java ujdzie...
Gorzej z 3ds max, ale powoli się uczę...od czegoś trzeba zacząć.

Jak na razie chyba najlepszym moim pomysłem był mod zimy. Póki co to prace nad nim na chwilę ustały, co nie znaczy, że na zawsze.
Ogólne teksturowanie toru i miasta jest prawie ukończone, dźwięki dodane (nie do końca mi odpowiadają, ale to też faza nieukończona), przystopowało mnie najbardziej ustawianie zachowania się samochodu - w końcu skoro zima to powinno być ślisko, ale na tyle, żeby dało się jakoś jechać.
Z tym miałem problem i mam nadal...
Miałem jeszcze pomysł, żeby teksturki opon przerobić na trochę zaśnieżone, ale tak samo byłoby w garażu, a to pewnie nie każdemu odpowiada. To nie koniec pomysłów, ale póki co i tak się za dużo rozpisałem.
Oto ogólny przedsmak WINTERMODU:) Gdy coś ruszy w tej kwestii dam Wam znać.
Podejrzewam, że mod zimy do tego działu nie pasuje, ale chociaż o nim wspomniałem.



Drugim w miarę udanym projektem jest przerobienie Shelby Cobry bodajże z GOMU pod naszą wersję 2.2.1 Tu w zasadzie nie zmieniałem nic, poza skryptowaniem i javą, więc podkreślam, że model nie jest mojego autorstwa. Jeszcze kilka poprawek i wrzucę go na download Smile
Tutaj WIELKIE DZIĘKI DLA TOBA za ustawienie tekstur w rpk!!!



Na dziś to tyle...cdn
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
XDavviDX
Weteran


Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 366

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 8:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
hmmmm.... a to cobra nie była pod 2.2.1 ??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger Numer ICQ
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 1:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
XDavviDX napisał:
hmmmm.... a to cobra nie była pod 2.2.1 ??

Właśnie, nie była. W readme piszą, że pod 2.2.0, mi nie chciała pójść, nawet gra się nie chciała odpalić. Sadzy chyba też, bo mu tą moją wysyłałem. A Tobie szła!?

Następną furą, jaką wrzucam do SLR jest Wołga ściągnięta z raceplanet.ru, też pod starsze wersje gry. Jako replace enuli działa idealnie, jeszcze nie sprawdzałem jej jako oddzielny samochód - ale też będę próbował. Światła od MC, lusterka od prime, klatka bezpieczeństwa, przesunięty akumulator, wchodzi I4 i V8. Teraz skryptuję światła. Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba ten wóz.




...i pierwszy modelik mojego koguta Smile co prawda texturka trochę zwalona, ale chyba model ujdzie.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jacula
Weteran


Dołączył: 09 Lut 2006
Posty: 396
Skąd: sie biorą kretyni?

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 4:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
fajny pasowałby do mojej integry
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sadza
TuningFiles


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 1571
Skąd: Imielin

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 5:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
no model łądny ale texutra serio zwalona na maxa Razz...a co do wołgi to bardzo fajnie że ja przerabiasz pod 2.2.1 Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 6:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Kolejny postęp w 3dmax Smile
Bumper, jeszcze nie wiem do czego, po prostu bumper, załóżmy, że do jakiejś terenówki.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 6:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
nom wolga fajna.. z teksturami namieszales w tym kogucie ale pozatym jest bardzo ladny a zderzak cos mi nie podchodzi

Widze ze wziales sie ostro do pracy, tak trzymaj
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 6:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Zderzak, dopiero próbuję cokolwiek modelować, troszkę topornie to idzie, ale chociaż są jakieś efekty... Załóżmy, że to wstępny kształ bumpera do truckduty Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 6:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
aha jedna uwaga.. robisz zawsze polowe obiektu a pozniej dajesz mirror lub symetry? jezeli nie to zacznij... pracuj dokladniej nad jedna polowa i pozniej dajesz modyfikator symmetry i masz symetralne polowy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
XDavviDX
Weteran


Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 366

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 6:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
no mnie działa cobra Very Happy nie chce mi sie jej teraz szukać bo mam ok 10 sejwów w grze Razz ale tu masz linka bo juz kiedys ją pokazywałem http://www.cubematic.com/sl/viewtopic.php?t=444&postdays=0&postorder=asc&start=165 trzeci post od dołu

a to było w readme
Cytat:
CONVERTED TO 2.2.1 by jeramie

This is a alpha/beta conversion as the original car is beta.
Do not complain about it being all messed up as this vehicle is a daily update/release!

I will try to update this car daily till i think its totaly converted.









shelby cobra version 2.2.0 beta!!!!!!!!!!!

here is my beta of my shelby cobra for you guys to enjoy.
i will release other versions as they become stable and done.

i would like to thank onedownone2go for helpin me with loading order
cuz when i first started this car i didnt no wtf i was doing.lol

i wanna thank slfanatic for doin most if not all of the scripting.

and for rexxenexx for the wonderful model!Wink

and me of course panther15...

just install as usual for********* 2.2 not 2.2.1!!******


powodzenia z ta wołgą, mnie sie to auto podoba Very Happy tylko fele troszke za duze Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger Numer ICQ
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
"CONVERTED TO 2.2.1 by jeramie

This is a alpha/beta conversion as the original car is beta.
Do not complain about it being all messed up as this vehicle is a daily update/release!

I will try to update this car daily till i think its totaly converted."

No to fajnie, bo zawracałem głowę Tobowi i sam się z tym chrzaniłem, a Ty jednak masz inną, działającą pod 2.2.1 wersję - ger-tech, czy gom?
To co zacytowałem to to czego w readme mojej cobry nie ma Smile
To się nazywa SYZYFOWA praca Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
XDavviDX
Weteran


Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 366

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 9:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
hehe napewno sie czegos nowego nauczyłes Razz nie pamietam skad ja mam bo mam ja na twardym od 13.10.05 Razz ale z gomu na 80% jak chcecie to dam ja na rapidshare
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger Numer ICQ
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 12:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
No, fakt Davvid. Czegoś się jednak nauczyłem Smile
Dobra, koniec zabawy na dziś...macie screena kolejnego postępu...
Teraz bardziej Ci się podoba Tob? Smile
...a co do symetry, to akurat wiem, ale w tym pierwszym bumperze - FAKT - zapomniałem o tym bo tak się zajawiłem. Ale dzięki za poradę mimo wszystko. Ten już jest robiony na symetry tyle, że przy tych nakładkowych rurkach znowu o tym zapomniałem, co napewno widać...spoko, poprawię się Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Gruchowski
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 597
Skąd: jesteś ?

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Zajebista ta wołga skąd mozna pobrać a zderzak nawet fajny
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Casta
Wariat drogowy


Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 1471
Skąd: Leszno CITY :D

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 3:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Bardzo ładny Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // ShowRoom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa