Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:01 pm Temat postu: |
|
|
|
ja zaczynam od czesci:P chiałem maske w einwagenie zmodyfikować ale jakies kórwa tylko mi trujkąty wychodziły;/ a tak pozatym to zarzuć linkiem do tego packu ja wrzuce swoje skrypty jescze i bedzie si |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:01 pm Temat postu: |
|
|
|
daft to ty skrypty coś mi tam wytłumaczysz co do czego jak to zmienisz a ja ci coś wytłumacze w modelingu:P[sam mało umiem] ale potem będzie można zrobić jakąś modyfikacje albo samochód itp........ _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:10 pm Temat postu: |
|
|
|
heej ja chce wejsc z wami w trojkącik (bez skojarzen)
ja umiem troche modelowac
a teraz przed panstwem: maska, zamiast siatki ktora udalo sie wkoncu zrobic w maxie wyszlo jakiesz szklo??
atu przez przypadek chyba usunalem troche poly ze spodu maski
a w maxie moja maska wygląda tak:
Teraz tak
1 dafn uczysz nas skryptowac a my ciebie modelowac.
2. razem dochodzimy do tego jak wciepac do gry cos z teksturką
3. zarabiamy miliony dolarow $$$ za modelowanie super bryk |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:12 pm Temat postu: |
|
|
|
te carbon troche rozciagniety daj na modify>poly> i na zaznaczy wszystkie i na auto coś tma u dołu jest takie coś i nie bedzie sietamk rozciagało a przynajmniej u mnie to działa ale fajna gratuluje _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:17 pm Temat postu: |
|
|
|
ee jakie auto?? auto smooth? innego auta nie było,
PS w editable poly czy mesh |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:18 pm Temat postu: |
|
|
|
w editable poly i auto smooth _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:22 pm Temat postu: |
|
|
|
no to mam auto smoth jako oddzielny modyfikator (Smooth) wiec to nic nie daje... |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:27 pm Temat postu: |
|
|
|
ale po co modyfikator smooth ? jak on i tak w grze (chyba) nie działa _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 9:37 pm Temat postu: |
|
|
|
dla mnie te editable poly auto smooth to jak masło maślane jak ktoś chce zebym go w skryptach poduczył to zapraszam na gg :] sam poczatkujący jestem ale coś umim juz |
|
Powrót do góry |
|
|
colt Weteran
Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 287
|
Wysłany: Wto Sty 10, 2006 10:43 pm Temat postu: |
|
|
|
sadza w grze widac modyfikator Smoth i ejst on lepszy od MS |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Wto Sty 10, 2006 10:52 pm Temat postu: |
|
|
|
UWAGA UWAGA!!! po wielu probach udalo sie mi wstawic nowy obiekto do gry, sam zedytowalem rpk, i cfg!!!!!!!! nikt mi nie chcial pomoc i ja nie pomoge nikomu hahahahah !!!!!!!!!! JEEEAAAAAA tylko jeszcze odpowiednia tekstura moze tu mi ktos pomoze? :> aha i jeszcze ta siatka instaluje sie zamiast maski a nie na masce
PS: postaram napisac sie poradnik...
A TU FOTKI:
a tu na wozie
no i dorobie druga polowe |
|
Powrót do góry |
|
|
colt Weteran
Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 287
|
Wysłany: Sro Sty 11, 2006 3:49 pm Temat postu: |
|
|
|
tob01 napisał: | nikt mi nie chcial pomoc.... |
a prosiles kogos o pomopc? |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sro Sty 11, 2006 3:52 pm Temat postu: |
|
|
|
TAK, kazdego sie pytalem kto sie na tym zna chociaz troche... nikt nie chcial pomoc i nadal nie chce |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sro Sty 11, 2006 6:57 pm Temat postu: |
|
|
|
siemka ejj mam pytanko co trzeba zrobić żeby można było pomalować część....??? bo importowałem do zmodelera przerobiłem dałem do 3d maxa 5 i do gry dałem część jest cała biała i nie da się malować...
Pozdro _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Czw Sty 12, 2006 9:46 pm Temat postu: |
|
|
|
moja nowa maska : hehe i jak |
|
Powrót do góry |
|
|