Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 10:15 pm Temat postu: |
|
|
|
pierwsze screeny?
finish/maybe upgraded: nagrzewanie sie tarczowek...
muzyka po zainstalowaniu Audio: in progress 30%
project X: nie wiem co jeszcze wymysle
a co do podnosnika...
public void Animation()
{
Box = new RenderRef( map, RID_BOX, "karton" );
Anim = new Animation( Box, new ResourceRef(RID_ANIM) );
Anim.setSpeed( 0.5+Math.random() );
Anim.loopPlay();
}
i nie dziala... musze to jakos zrobic |
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran
Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 10:20 pm Temat postu: |
|
|
|
zrobił bys zmienne fazy rozrzadu
mozna by zrobic na podstawie turbo bo działa podobnie |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran
Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 10:52 pm Temat postu: |
|
|
|
a własnie najwazniejsze dla mnie jest zeby lepiej sie prowadziło samochody |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oxej Weteran
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 404
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 11:04 pm Temat postu: |
|
|
|
i taki drobny detal - mógłbyś usunąć ograniczenie prędkości?
(fajnie byłoby w SLRR przekroczyć prędkość światła ) _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 11:20 pm Temat postu: |
|
|
|
Oxej napisał: | i taki drobny detal - mógłbyś usunąć ograniczenie prędkości?
(fajnie byłoby w SLRR przekroczyć prędkość światła ) |
tego akurat sie nie da ;( |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 8:18 am Temat postu: |
|
|
|
mi tam wystarczy 300 najlepiej to zeby silnik dzialal jak prawdziwy...czyli ruszajacy sie pasek,waly,itd... _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Sibu Weteran
Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 584 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 9:21 am Temat postu: |
|
|
|
tob01 napisał: | niee, prowadzi sie bardzo dobrze, chyba ze poprawic fizyke jazdy z "mocnymi" silnikami |
jezdzi sie beznadziejnie samochody czesta łapia podsterownosc wywracaja sie na boki, wystarczy lekko skrecic przy wiekszej szybkosci i samochód zaczyna robic "bączki"
Ja tego nie nazwał bym tej fizyki bardzo dobrej
Tob zagraj sobie w LFS to zobaczysz jak wyglada porzadna fizyka jazdy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 10:26 am Temat postu: |
|
|
|
Sibu napisał: | tob01 napisał: | niee, prowadzi sie bardzo dobrze, chyba ze poprawic fizyke jazdy z "mocnymi" silnikami |
jezdzi sie beznadziejnie samochody czesta łapia podsterownosc wywracaja sie na boki, wystarczy lekko skrecic przy wiekszej szybkosci i samochód zaczyna robic "bączki"
Ja tego nie nazwał bym tej fizyki bardzo dobrej
Tob zagraj sobie w LFS to zobaczysz jak wyglada porzadna fizyka jazdy |
zgodze sie z Toba Sibu w 100%... ale niestety "az" takiej reaslitycznej sie nie da... to tylko wynjika z ustawien zawieszenia i wielkosci kol, przyczepnosci opon... wszystko jest zapisane w JAVA'ch moze cos wykminie, zeby sie lepiej prowadzilo... |
|
Powrót do góry |
|
|
mAKU Wariat drogowy
Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 629 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 10:35 am Temat postu: |
|
|
|
A ja mam takie pytanie: może dałoby się coś zrobić z policją? np żeby ich zgubić , trzebaby się bardziej wysilić , jakieś blokady itd. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
dafn Drag Master
Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 1755 Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 1:01 pm Temat postu: |
|
|
|
do jest dobry pomysł.... moze mocniejsze bryki im dać... a ja mam pomysła.... nowe texturki do miasta moze ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
wojdyl Weteran
Dołączył: 05 Maj 2006 Posty: 272 Skąd: kostrzyn the city of rock and roll ;)
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 1:54 pm Temat postu: |
|
|
|
przydał by się jeszcze deszcz aby mozna blo się poślizgać _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
djpatrol SRK team
Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 708 Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 2:24 pm Temat postu: |
|
|
|
ej, to moze niech jakis mod czy ktos zmieni nazwe tematu na Patch 2.4.0 bo Wichur chyba robi 2.4.0, nie ?? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Wto Cze 20, 2006 5:02 pm Temat postu: |
|
|
|
no moze faktycznie przesadzilem z tym ze sie dobrze jezdzi ale w lfs az tak dobrej fizyki tez nie ma, chociaz sam juz nie wiem xD rubta co chceta, no wez wichur popatrz do sl1 bo tam sie trzas silnik i daj do swojego patcha, i jak by sie dalo to tez zeby walki i pasek sie ruszaly _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|