Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 3:23 pm Temat postu: |
|
|
|
nom ...ale to raczej do cieżarówki niż do terenówki _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 9:27 pm Temat postu: |
|
|
|
Masz racje to zderzak bardziej do gry hard truck niż do slrr |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 9:33 pm Temat postu: |
|
|
|
Poniekąd fakt A dodałeś sobie car TruckDuty? Jak nie to dodaj a poczujesz bluesa mojego bumpera
A co do moich hmmmm....postępów, to przód, powiedzmy - limuzynki.
Na razie nie bawię się w dodatki do SL, bo o dużo za mało się nauczyłem.
No, ale oceńcie sami
aaa...i dzięki Casta za naukę robienia szkła |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 9:59 pm Temat postu: |
|
|
|
Heh fajnie troche klocki lego mi przypomina A mała uwaga czy jak na limuzyne ta maska nie idzie troche za wysoko?? Powinna być na płasko łądniej by wyglądało. A i masz szkice czy tak z wyobraźni modelujesz? A i włącz siatke na modelu 3D i pokaż co tam wykręciłeś |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 10:02 pm Temat postu: |
|
|
|
damn ..no jak na limuzyne to troche toporny ten przód ..ale ogólnie spoko ...ja też coś moge pomóć takze jak cośto wal na gadu ...Casta i Tob maja to Ci podadzą jak coś _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 10:09 pm Temat postu: |
|
|
|
To powiedzmy, że to HUMMER LIMO
Jak na razie wszystko robię z wyobraźni, bo mi się nie chce ze szkicami kombinować...póki co.
Poza tym własny pomysł, gorszy czy lepszy - i tak bardziej cieszy...
Dzięki Sadza, przy okazji się odezwę, numer już mam.
A oto siatka, i jak? Trrrrragicznie?
...a to kolejny pomysł, wiem wiem - za szeroki i ogólnie BŁĘDY, ale co tam
I na koniec pierwsza próba dodania do SL, Poznajecie ten mój pierwszy bumper? Spieprzone prawie wszystko, ale i tak chyba nieźle, grunt, że działa...i da się malować!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacula Weteran
Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 396 Skąd: sie biorą kretyni?
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 9:28 am Temat postu: |
|
|
|
chyba troche za duży
do trock duty by pasował ale troche mniejszy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 9:31 am Temat postu: |
|
|
|
no zajebiscie pomniejsz go troche i bedzie pasował |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 9:36 am Temat postu: |
|
|
|
siatka nawet spoko ....poozatym ten nowy projekt to fajnie się prezentuje jak takie stare limo ..powodzenia _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacula Weteran
Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 396 Skąd: sie biorą kretyni?
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 9:40 am Temat postu: |
|
|
|
te pierwsze lomo przypomina mi rolsrolca(niewiem jak to sie pisze)wygłąda jak angielska stara limuzyna |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 9:53 am Temat postu: |
|
|
|
o qrwa **** ten pomaranczowy przod jest zajebisty dorob caly tyl i daj to na konkurs na swoj koncept masz moj glos hehehe |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 12:33 pm Temat postu: |
|
|
|
Dzięki za uznanie! Szybko się uczę, co? Jak wziąć pod uwagę fakt, że dokładnie tydzień temu zainstalowałem 3dmaxa i nie miałem zielonego pojęcia o czymkolwiek, to chyba nie jest źle No, ale to też po części zasługa Casty i Toba - stokrotne dzięki!!! Ten bumper na Haulerze to tylko był test, czy są jakieś szanse, że to będzie działać...dlatego wziąłem pierwszy z brzegu, mirror i wkleiłem...no i tak wyszło jak wyszło he he. Ale spoko, to dopiero początek
A, i powiedzcie mi, kiedy obiekt jest high poly, a kiedy low poly. Wiem o co w tym chodzi, tylko czy są jakieś wytyczne do ilu jest low poly, bo chyba high poly do gry się nie nadaje...!? |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 12:56 pm Temat postu: |
|
|
|
najlepiej jak jest jaknajmniej poly ale zeby ladnie wygladalo chociaz ja tak nie umiem bo ja mam duzo poly a wylglada jak .... Wichur mi kiedys powiedzial ze nie ma takiego czegos jak ile poly moze miec obiekt najwiecej zeby mozna bylo go wsadzic do gry, jak bedzie duzo poly to ci sie bedzie ciela gra jak masz jakiegos kompa sprzed wojny a jak low poly to bedzie chodzila dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie Kwi 02, 2006 4:12 pm Temat postu: |
|
|
|
Przedwojenną mam tylko kartę graficzną co tam, że to od grafy własnie zależy grafa... Wszystko chodzi ok, tylko mustang z oryginalnym silnikiem trochę poklatkowo idzie, ale zmienię sobie niedługo.
A z low poly trudno coś naprawdę ładnego zrobić, zwłaszcza jak się chce dużo zaokrągleń. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Pon Kwi 03, 2006 3:53 pm Temat postu: |
|
|
|
ten ostatni mi przypomina jakiegos yyy moze jakis stary rolls royce.ciekawe czy sie to tak pisze.
p.s.200 post chyba z samego spamu. _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|