Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
MSK! Weteran
Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 310
|
Wysłany: Sro Wrz 06, 2006 8:27 pm Temat postu: |
|
|
|
maxa5? nie wiem czy jeszcze chcesz, ale na forum w dziale o maxie dałem link do obrazu na megaupload. jet wraz z keygenem. jak chcesz to ściągnij sobie. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oxej Weteran
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 404
|
Wysłany: Czw Wrz 07, 2006 5:37 pm Temat postu: |
|
|
|
pop napisał: | panowie mam pytanie
przerabiam skrypty i te inne pierdoly
jak auto ma kilka typow (przerabiam superduty tam jest 500 extra 750 i chyba cos jeszcze)
czy mozna zrobic jakos tak zeby byl tylko jeden typ??
chodzi mi zeby zostal tylko jeden plik o kofingu wozu bo nie chce mi sie 3 razy to samo robic.
kumacie o co mi lazi
zostawic se jeden typ do przerobki reszte usunac czy co??? |
jasne, że się da
jak chcesz tylko dany wóz wyłączyć, to poprostu wypakowujesz javki, wchodzisz do cars/racers/SuperDuty_data/scripts/src/Hauler_s_VT.java (w przypadku super duty) i usuwasz takie coś:
Cytat: |
vmd=new VehicleModel( cars.racers.SuperDuty:0x00000006r, VS_DEMO );
vtdarr.addElement( vmd );
vmd.prevalence = 1.0;
vmd.minPower = 1.0; vmd.maxPower = 1.0;
vmd.minOptical = 1.0; vmd.maxOptical = 1.0;
vmd.stockPrestige=500; vmd.fullPrestige= 691;
vmd.stockQM = qm_stock_Hauler_s_SuperDuty_500; vmd.fullQM = qm_full_Hauler_s_SuperDuty_500;
vmd.vehicleName = "Hauler's SuperDuty 500";
|
usuwasz wszystkie podobne wpisy, zawierające Hauler's SuperDuty 500
następnie otwierasz plik Hauler_s_models.java i kasujesz w nim linijkę static int MODEL_SUPERDUTY_500 = 1;
all done!
Wersja Hauler's SuperDuty 500 jest wyłączona. Gra ją widzi, ale nie będzie ona się pojawiała u dilera samochodów. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
pop Master
Dołączył: 25 Kwi 2006 Posty: 172 Skąd: From the hell
|
Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 12:56 pm Temat postu: |
|
|
|
dzieki oxej bardzo mi pomogles
wreszcie mozna zaczac produkowac woz
trzeba spawac i krzesac iskry jak mawial Jessy James |
|
Powrót do góry |
|
|
djpatrol SRK team
Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 708 Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?
|
Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 9:24 pm Temat postu: |
|
|
|
on mowil ze trzeba ciac metal i krzesac iskry _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
gangstaog SRK team
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 1034 Skąd: ten smrod?
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 12:07 am Temat postu: |
|
|
|
pop napisał: | nastepna fela wmontuje ja do lowridera
|
o w morde ladna felg _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 7:47 am Temat postu: |
|
|
|
no mi sie strasznie podobala...zeby taka byla w slrr...marzenie _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 9:07 am Temat postu: |
|
|
|
Na 100% ma meshsmootha i nie bardzo nadaje sie do gry ;p _________________
Moja & Dafna stronka |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 1:44 pm Temat postu: |
|
|
|
Casta napisał: | Na 100% ma meshsmootha i nie bardzo nadaje sie do gry ;p |
sory ale musze to skomentowac:
lol 666 _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 2:04 pm Temat postu: |
|
|
|
sory tob ale o co ci znowu chodzi?? Na huj ci ten spam? _________________
Moja & Dafna stronka |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 3:33 pm Temat postu: |
|
|
|
rozwalila mnie twoja wypowiedz i tyle ;] nie wprowadzaj ludzi w blad i popatrz na swoje fele _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 3:51 pm Temat postu: |
|
|
|
po 1 moje fele nie mają ms ms miały moje 1 fele jak zaczynałem które były denne i już ich wogle niemam ;] Zresztą co ty sie tak dopierdalasz do mnie sadza też napisał że ma nie używać meshsmootha i jakoś nic nie napisałeś. A gdy cie kogoś wypowiedź rozpierdala to sie - motyla noga - nie wypowiadaj nie na temat. Dobra nie będę się kłócił z nie umiejętnym o to czy na tą felge został nałożony jakiś modyfikator dodający poly i wygładzający czy też się nadaje do slrr czy też nie bo to nie ma celu. _________________
Moja & Dafna stronka |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 4:04 pm Temat postu: |
|
|
|
no ta fela ma ms i co ? ..widac z kilometra.. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 4:10 pm Temat postu: |
|
|
|
no jest ms ale nadaje sie do gry , nie wiem czemu piszesz ze nie nadaje sie? mozesz to jakos udowodnic czy rzucasz slowa na wiatr?
aha i sie tak nie denerwuj bo ja tu spokojnie a ty nie bardzo spokojnie _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 4:24 pm Temat postu: |
|
|
|
No ok zobacz na ilość poly jeśli nadasz na jakiś obiekt ms, ms potrafi z boxu zrobić kule. Jedna felga z mesh smoothem potrafi mieć więcej poly niż sam model auta A felg w aucie jest 4, 4 razy tyle więc nie na każdym sprzęcie może iść, nie wszyscy mają super kompy które uciągną tyle polygonow, więc przy robieniu takich żeczy i chcąc je dać na download nie trzeba myśleć tak że "A ja mam super kompa będzie mi ładnie gładko szło" trzeba też pomyśleć o innych co nie mają super kompów i może im nie iśc gładko. Dlatego myśle że się nie nadaje. _________________
Moja & Dafna stronka |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Wrz 09, 2006 4:31 pm Temat postu: |
|
|
|
samochody w grze nie maja duzo poly, te dodatkowe maja niekiedy jeszcze mniej, wiec takie 5k polygonowe fele nic nie zaszkodza a tym co nie bedzie chodzic to poprostu maja pecha kazdy powinien robic dla siebie a nie na pokaz ;] _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|