Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
[projekt] FSO Warszawa
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // ShowRoom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 8:51 pm    Temat postu: [projekt] FSO Warszawa Odpowiedz z cytatem
Heh nie wiem czy dobry dział ale chyba tak Smile TO Wawka 204 sedam mojej produkcji po lekkich przeróbkach (szczerze to nie nadaje się do gry z uwagi na ilość fac'ów ) Początkowa wersja jeszcze nieskończona:
Powrót do góry
ZioM
Specjalista


Dołączył: 24 Cze 2004
Posty: 237

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 1:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
najs Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
LuGo
Admin


Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 266
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 8:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Mimo wszystko gratuluje, czyzby rosl pierwszy polski konstruktor samochodow do SLA? Smile Mysle ze bedziemy mogli umiescic skonczony samochod w downloadzie ?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gość






PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 6:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Heh no to powim tak. Jak skończe sasmochód to nawet p4 3ghz i 12 ramu go nie dźwignie Wink NIe no a teraz na poważnie chodzi o to że model był robiony do renderingu a nie do gry. Dlatego jest highpoly a nie lowpoly.Dokłednie teraz nie powiem ile ma face'ów, ale dla porównania zwykła buda AXISA zajmuje około 700kb a karosa mojej wawki 3,54 mb ;P (no tyle, że po odłączeniu maski od reszty będzie troszkę mniej ) Ale co tam jak skończe (z zaznaczeniem na jak Wink To mogę dać żeby zjadał kompy Smile
Powrót do góry
BUBU
Kierowca


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 76

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 11:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
A apropo texturowania moedeli wie kto.ś na jakiej zasadzie to działa??(nie chodzi mi o texturowanie w maxie bo to to pół biedy tylko o to jak rozpoznaje to gra???) bo ja robiłem to w ten sposób, ze np. przypisywałem texturke do jakiejś cześci a w gze tex była tyle, że inna tak wię znajdowałem ta texturke i podmieniałem ją na moją. No i chodzi o to, że można tak robić dalej tyle, że może jest coś szybszego????????? Jakieś tutki czy coś???????? Jestem leniem i zabardzo nie szukam, ale może wy macie jaieś linki????? Z góry b. dziekuje Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
mplp
Kierowca


Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 69
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Sob Mar 19, 2005 3:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Stary gratulacje
_________________
STREET LEGAL THE BEST GAME OF THE WORLD Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger
BUBU
Kierowca


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 76

PostWysłany: Wto Mar 22, 2005 5:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
A tutaj daje coś, z czego powstaje WAWA czyli model mega hihgpoly Wink
Nikt nie zna tutoriali na temat taxturowania do SL ?

i audio Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
LuGo
Admin


Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 266
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Mar 25, 2005 5:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
BUBU jak ida postepy nad Warszawa ?
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
BUBU
Kierowca


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 76

PostWysłany: Sob Mar 26, 2005 5:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Ech no powoli Sad NIestety maturka w tym roku i to mnie stopuje Sad W sumie to ona jest prawie cała gotowa tyle, że jest tak jak mówiłem HIGHTPOLY i teraz trzeba to jakoś zmienić co jest troszeczkę pracochłonne bo siatka modelu była układana właśnie pod HP a nie LP. Najlepiej by było jakbym zaczął wogóle od początku i robił model LP wtey byłoby duzo lepiej no i nie zjadałby wtedy tyle ramu. Jak coś to postaram się dokończyć ten model i może następny będe robił LP. A nikt nie wie nic na temat tutka o texturowaniu do street legala???????? DDdziwne Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
ZioM
Specjalista


Dołączył: 24 Cze 2004
Posty: 237

PostWysłany: Nie Kwi 03, 2005 8:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
hmm dlatego ze mam zamiar isc na profil imformatyczny do liceum ( pewnie i tak pojde na inny Sad ) chce sie dowiedzieć czy modelowanie jest bardzo czasochłonne i bardzo trudne ?? W ile ty sie nauczyles modelowac juz na tyle dobrze ze dalo sie na to patrzeć?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
BUBU
Kierowca


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 76

PostWysłany: Pon Kwi 04, 2005 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Hmm trudne pytanko Smile No ja nie chodze jeszcze na żadne studia ani nic takiego, a kończe technikum mechaniczne Very Happy Czy jet trudne ??? Hmm no sam nie wiem troszeczkę samozaparcia i chyba wszystko będzie dobrze Smile No fakt że modelowanie to nie takie hop siup i juz zrobione. Czerwoną wawke robiłem około żeby nie skłamać powyżej 30 godzin. Tak więc trzeba posiedzieć troszeczkę, ale da sie zrobić wszystko Very Happy Ja modeluje od września czyli tak troszkę ponad pół roku, a na jakim jestem poziomie to...........lepiej nie mówić jak widze prace innych Sad Ale ucze się dalej i mysle, że będzie jeszcze lepiej Smile No i polecam www.max3d.pl --> f0rum na tej stronce jest świetne i całe związane z grafiką 3d i 2d tak więc zapraszam Smile Dowiesz się tam wszystkiego i znajdziesz mase tutoriali do różnych softów. No to życze powodzenia Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
BUBU
Kierowca


Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 76

PostWysłany: Czw Kwi 07, 2005 11:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Projekt Wawki troszeczkę ruszył, a mianowicie dodałem deske ikierownice oraz oddzieliłem maske, dzrzwi, i tylną maske od koroserii Smile I co ludziska nikt nie wie nic na temat texturowania??????? Ech chyba musze poszukać sam Sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
ZioM
Specjalista


Dołączył: 24 Cze 2004
Posty: 237

PostWysłany: Pią Kwi 08, 2005 2:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
na Xtreeme import cos chyba jest ale po angielsku :/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gulun
Specjalista


Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: 203
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob Kwi 09, 2005 5:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
hehe prawdziwy lowrider wypasik
_________________
YoYo madafucker
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM Yahoo Messenger
Sadza
TuningFiles


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 1571
Skąd: Imielin

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2005 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
BUBU mam pytanie robisz to w 3dsmax'ie ( tak mi się przynajmniej wydaje Razz ) którym ?? 5 czy 6 ??

a no i jak masz plugins'a do maxa żeby eksportować prosto do SL to poslij mi go na maila sadza_cs@poczta.fm

a oto moje dziecko Razz

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // ShowRoom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa