Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 1:34 pm Temat postu: jak wpakowac maske itp do gry |
|
|
|
zimportowalem przez zmodelera pozniej do maxa maske, przerobilem ja i teraz mi powiedzcie co dalej?? jak ja wrzucic do gry
Jakby ktos mogł ze specow napisac do mnie na gg 6625159 lub tu a ja pozniej napisze dokladny tutek... |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 1:41 pm Temat postu: |
|
|
|
dajesz export i zaznaczasz ze do scx a potem wybierasz za co chcesz zastąpić _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 2:11 pm Temat postu: |
|
|
|
maska w grze jest niewidzialna co zrobic ?? w maxie zrobilem polowe maski i dalem lustro(mirror) i exportowalem i zamienilem z jedna maska w scx gdzie jest bląd???
tu jest maska:
http://img225.imageshack.us/my.php?image=dasda1jl.jpg |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 2:17 pm Temat postu: |
|
|
|
a zeskalowałes ? daj scale i wpisz 9955 _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 10:25 pm Temat postu: |
|
|
|
Yghm moja propozycja niewiem czy dobrze mówie
|
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 11:20 pm Temat postu: |
|
|
|
tob01 mam ten problem możesz mi powiedzieć to co Gniazdo ci powiedział bo też bym chciał zacząć coś robic..... byl bym wdzieczny pozdro _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 2:34 pm Temat postu: |
|
|
|
casta, moze by sie dalo ale to nie jest tekstura na tym screenie tylko wyciete poly, dzire bede robil ale dopiero jak zrobie teksture
monsteros tzn jaki masz problem? ze maski lub czegos nie ma w grze? to musisz wybrac w maxie skale i na dole masz jak wybierzesz skale napisane 100 bodajze obok X i musisz dopisac 00 zeby bylo 10000
PS: jak skonczysz to pokaz co tam zrobiles . To moglbybyc jakis temat dla amatorow modelowania i wrzucania tego do gry
PS2: potrzebuje teksture karbonu... |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 3:11 pm Temat postu: |
|
|
|
powiem tylko tyle zrobiłem dalej niewidać niewiem czemu .[jak zmieniłem na 10000 to y i z też się zmieniło]
Edit coś działa ale co ??
Ostatnio zmieniony przez M0N$T3R0$ dnia Pon Sty 09, 2006 3:21 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 3:14 pm Temat postu: |
|
|
|
Ja też poszukuje dobrej textury karbonu... |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 3:20 pm Temat postu: |
|
|
|
ale kliknales skale?? na tym obiekcie kliknij prawym i wybierz skale i dopiero wtedy zmien X na 10000 |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 3:21 pm Temat postu: |
|
|
|
tob tak zrobiłem będe prubować bo coś widać... _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com |
|
Powrót do góry |
|
|
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 5:04 pm Temat postu: |
|
|
|
Zrob: Reset X Form |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 5:25 pm Temat postu: |
|
|
|
wichur najpierw powiedz gdzie to jest mowie serio _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 5:29 pm Temat postu: |
|
|
|
napisze ktos czy w rpk trzeba dodac linijke o teksturze czy w innym pliku???? co mam zrobic jak chce dodac na maske teksture karbonu? help prosze instrukcje krok po kroku |
|
Powrót do góry |
|
|