Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Jak dodać część

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Modyfikacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cienki17
Master


Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 165
Skąd: obok Łomży

PostWysłany: Pią Lut 02, 2007 7:52 pm    Temat postu: Jak dodać część Odpowiedz z cytatem
Jak zrobić aby części od jednego samochodu można było wstawić do drugiego. aby w grze a raczej w sklepie z częściami moża kupywać inne części. np: zderzak od golfa był do kupienia i zamontowania gdy w garażu mam duchena. Jakis tutek albo coś. Niech tkoś coś napisze. Dzięki

już znalazłem jak by tkoś chciał to tutek jest na tej stronie: http://www.slredline.prv.pl /
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
cienki17
Master


Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 165
Skąd: obok Łomży

PostWysłany: Sob Lut 03, 2007 8:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
POMOCY
Zmieniam zawartość plików rpk(dodaje nowe części) i po dodaniu nowej części gra się włącza ale gdy wchodze do sklepu i jak kupie tą część to jest to inna część niż dodałem. Np dodałem zderzak od Golfa3(Wichura) do Einvagena, a w sklepie jest jego nazwa tylko że to jest kierownica Evil or Very Mad
co jest źle?? niech ktoś pomoże.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sob Lut 03, 2007 11:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
moze te same id'y? cfg itp przerobiles?
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cienki17
Master


Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 165
Skąd: obok Łomży

PostWysłany: Sob Lut 03, 2007 11:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
może to coś z plikiem scx?? nie wiem. A jeszcze pytanie czy to, że dodałem wszystkie typeof na samym końcu pliku w pliku.rpk samochodu ma różnice od tego, żę napisał bym każdy typeof pod typeofem??

w skrucie np:
typeof 9 musi być pod typeof 9,a typeof 5 pod typeof 5 (itd).
czy typeof 9 (itd) może byc pod wszystkimi typeofami czyli na samym końcu pod typeof8
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 12:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
nie ma roznicy, typeidy nie moga sie powtarzac, w cfg masz poustawiane wszystkie shity?
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cienki17
Master


Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 165
Skąd: obok Łomży

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 3:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
shity??
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
Oxej
Weteran


Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 404

PostWysłany: Sob Lut 10, 2007 4:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
# Vehicle importer wizard generated part configuration file #
# resource ID of this part: 0x000000D0
# resource alias of this part: "FR door"

render 0x00cośtam (render, typeof 14)
mesh 0x00cośtam (model 3D części, typeof 5)
texture 0x00020025 (tekstura malowania)
click 0x00cośtam (typeof 9 chyba)
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sob Lut 10, 2007 4:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
jeszcze typeof 8 o ile pamietam, bo grzebalem w slrr za czasow t3
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cienki17
Master


Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 165
Skąd: obok Łomży

PostWysłany: Sob Lut 10, 2007 9:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Oxej napisał:
# Vehicle importer wizard generated part configuration file #
# resource ID of this part: 0x000000D0(tu wpisałem z typeof 8 )
# resource alias of this part: "FR door"

render 0x00cośtam (render, typeof 14)
mesh 0x00cośtam (model 3D części, typeof 5)
texture 0x00020025 (tekstura malowania)
click 0x00cośtam (typeof 9 chyba)


I wszystko dobrze jest dzięki za pomoc
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Modyfikacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa