Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Street Legal Redline 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Modyfikacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 10:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
pierwsze screeny?

finish/maybe upgraded: nagrzewanie sie tarczowek...
muzyka po zainstalowaniu Audio: in progress 30%


project X: nie wiem co jeszcze wymysle Razz



a co do podnosnika...

public void Animation()
{
Box = new RenderRef( map, RID_BOX, "karton" );
Anim = new Animation( Box, new ResourceRef(RID_ANIM) );
Anim.setSpeed( 0.5+Math.random() );
Anim.loopPlay();
}

i nie dziala... musze to jakos zrobic Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Sibu
Weteran


Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 584
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 10:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
zrobił bys zmienne fazy rozrzadu Very Happy
mozna by zrobic na podstawie turbo bo działa podobnie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 10:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
zawieszenie przystosowane do extremalnej jazdy... powtarzam: extremalnej
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sibu
Weteran


Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 584
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 10:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
a własnie najwazniejsze dla mnie jest zeby lepiej sie prowadziło samochody
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 11:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
niee, prowadzi sie bardzo dobrze, chyba ze poprawic fizyke jazdy z "mocnymi" silnikami
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Oxej
Weteran


Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 404

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 11:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
i taki drobny detal - mógłbyś usunąć ograniczenie prędkości?
(fajnie byłoby w SLRR przekroczyć prędkość światła Very Happy )
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 11:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Oxej napisał:
i taki drobny detal - mógłbyś usunąć ograniczenie prędkości?
(fajnie byłoby w SLRR przekroczyć prędkość światła Very Happy )


tego akurat sie nie da ;(
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kamilek
Wariat drogowy


Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 914
Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 8:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
mi tam wystarczy 300 Very Happy najlepiej to zeby silnik dzialal jak prawdziwy...czyli ruszajacy sie pasek,waly,itd... Razz
_________________


Siemens Sx1 Ice Blue...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Sibu
Weteran


Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 584
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 9:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
tob01 napisał:
niee, prowadzi sie bardzo dobrze, chyba ze poprawic fizyke jazdy z "mocnymi" silnikami



jezdzi sie beznadziejnie samochody czesta łapia podsterownosc wywracaja sie na boki, wystarczy lekko skrecic przy wiekszej szybkosci i samochód zaczyna robic "bączki"

Ja tego nie nazwał bym tej fizyki bardzo dobrej

Tob zagraj sobie w LFS to zobaczysz jak wyglada porzadna fizyka jazdy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 10:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Sibu napisał:
tob01 napisał:
niee, prowadzi sie bardzo dobrze, chyba ze poprawic fizyke jazdy z "mocnymi" silnikami



jezdzi sie beznadziejnie samochody czesta łapia podsterownosc wywracaja sie na boki, wystarczy lekko skrecic przy wiekszej szybkosci i samochód zaczyna robic "bączki"

Ja tego nie nazwał bym tej fizyki bardzo dobrej

Tob zagraj sobie w LFS to zobaczysz jak wyglada porzadna fizyka jazdy


zgodze sie z Toba Sibu w 100%... ale niestety "az" takiej reaslitycznej sie nie da... to tylko wynjika z ustawien zawieszenia i wielkosci kol, przyczepnosci opon... wszystko jest zapisane w JAVA'ch moze cos wykminie, zeby sie lepiej prowadzilo...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mAKU
Wariat drogowy


Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 629
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 10:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
A ja mam takie pytanie: może dałoby się coś zrobić z policją? np żeby ich zgubić , trzebaby się bardziej wysilić , jakieś blokady itd.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
dafn
Drag Master


Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 1755
Skąd: ...spójrz za siebie... BU!!! =8)...

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
do jest dobry pomysł.... moze mocniejsze bryki im dać... a ja mam pomysła.... nowe texturki do miasta moze Smile??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo Messenger Numer ICQ
wojdyl
Weteran


Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 272
Skąd: kostrzyn the city of rock and roll ;)

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 1:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
przydał by się jeszcze deszcz aby mozna blo się poślizgać
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
djpatrol
SRK team


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 708
Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 2:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
ej, to moze niech jakis mod czy ktos zmieni nazwe tematu na Patch 2.4.0 bo Wichur chyba robi 2.4.0, nie ??
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 5:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
no moze faktycznie przesadzilem z tym ze sie dobrze jezdzi ale w lfs az tak dobrej fizyki tez nie ma, chociaz sam juz nie wiem xD rubta co chceta, no wez wichur popatrz do sl1 bo tam sie trzas silnik i daj do swojego patcha, i jak by sie dalo to tez zeby walki i pasek sie ruszaly
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Modyfikacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 5 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa