Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 12:11 pm Temat postu: |
|
|
|
Ogólnie cały tył jakoś nie tako wygląda jakoś krzywo... Albo smootha nie dałeś albo masz krzywo poly ułożone.
Popraw to
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 12:21 pm Temat postu: |
|
|
|
ehehehe casta zes zaznaczyl caly woz mogles jednym kolkiem no mi sie wydaje ze maasz to na editable mesh dlatego to tak wyglda... zrob editable poly wybierz z modyfikatorow xfrom czy cos atkiego i wez przekonwertuj znowu do editable poly , wybierz vertexy i zaznacz wszystkie i wez weld [kwadrat obok napisu weld] i wpisz 0,01 i wez ok i daj tak jak casta mowi smotha na 30 _________________
http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 12:49 pm Temat postu: |
|
|
|
No tak, mogłem odrazu cały tył zaznaczyć ale wole wyszczególnić żeby wiedział co poprawić ;p |
|
Powrót do góry |
|
|
Oxej Weteran
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 404
|
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 10:57 pm Temat postu: |
|
|
|
dzięki za uwagi i komentarze, postaram się poprawić te błędy
co do szyby - była połączona z karoserią [bo to jest konwert z vc, jakby ktoś nie wiedział], i się ciut pomyliłem przy wycinaniu jej - został tam kawałek szyby, zauważyłem go dopiero wtedy, kiedy mi się udało texturki w rpk w miarę dobrze ustawić
maska nie jest z baierna, tylko nie ma tekstur i dlatego tak lipnie wygląda poza tym chyba zapomniałem do niej refleksy dodać
(wiem, że dużo błędów robię, ale ja dopiero zaczynam )
a co do grande punto - na razie mi się znudziło jego robienie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 11:04 pm Temat postu: |
|
|
|
Szczerze mówiąc to Punto lepiej wyglądało :] |
|
Powrót do góry |
|
|
Oxej Weteran
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 404
|
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 11:09 pm Temat postu: |
|
|
|
bo punto miało bardziej porozdzielane części, było zajebiście lowpoly, więc i rozdzielanie nie było takie trudne (dla mnie - n00ba), ale jakoś lepiej mi się robi tą beemkę. Jak\jeśli ją skończę - wezmę się za punto _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomson99
Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 3
|
Wysłany: Nie Cze 18, 2006 10:27 am Temat postu: |
|
|
|
Błagam Cie tylko nie pożucaj robienia tego Grandziora |
|
Powrót do góry |
|
|
regaciarz Wariat drogowy
Dołączył: 21 Wrz 2005 Posty: 677 Skąd: 16 km od Białorusi :) {Sokółka}
|
Wysłany: Nie Cze 18, 2006 3:09 pm Temat postu: |
|
|
|
jebać punto, rób bmw _________________
a mam tylko osiedlówke 256kb/s i zewnetrzne ip |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Nie Cze 18, 2006 4:16 pm Temat postu: |
|
|
|
mi zabardzo 850 niepodchodzi duzo bardziej wole punto _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
M0N$T3R0$ Weteran
Dołączył: 06 Lis 2005 Posty: 443 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie Cze 18, 2006 4:18 pm Temat postu: |
|
|
|
me too ... rob grande punto i nie pytaj ;p
---------------------------------------------------
MASZ JAKIŚ PROBLEM Z 3D MAXEM LUB ZMODELEREM ? WEJDZ NA http://3dtutorials.cubematic.com/ ...
ZAREJESTRUJ SIĘ I PISZ NA FORUM NAPEWNO CI ODPOWIEMY I POMOŻEMY !!!
Musisz coś zrobić... Zrob to sam ... _________________
Masz Jakis Problem z 3ds Maxem lub Zmodelerem ? Wejdz na http://srk.gom-team.com |
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Nie Cze 18, 2006 8:31 pm Temat postu: |
|
|
|
Rób te punto bo ta benia troche zjebanie wygląda |
|
Powrót do góry |
|
|
djpatrol SRK team
Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 708 Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 2:25 pm Temat postu: |
|
|
|
nie kłóćta sie rób obydwa i juz _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Pon Cze 19, 2006 3:45 pm Temat postu: |
|
|
|
najlepiej daj se siana ze wszystim i spokoj rob punto!!! _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Oxej Weteran
Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 404
|
Wysłany: Sro Sie 30, 2006 12:22 am Temat postu: |
|
|
|
UPDEJT
"Projekt W"
Warszawa M20
(Konwert samochodu Gaz M20 z GTA), w projekcie wspiera mnie Gruchowski i na (swój sposób ) DJPatrol
POSTĘP:
Nadwozie: Stock - 90% , Tuning - 5%
Wnętrze: Stock - 2%, Tuning - 0%
Zawieszenie: Stock - 50%
Silnik: S-21 - 7% M-20 - 7%
W karoserii stock pozostało mi tylko zrobić grill orginału (osobiście się tym zajmuję; postaram sięgo nie spieprzyć ), a na tuning póki co mam pomysły (a jest ich duużo), i kilka skończonych części.
Wnętrzem zajmuje się Gruchowski; próbuje skombinować tekstury wnętrza z orginału
Zawieszenie planowałem zrobić dodatkowe, ale po obejrzeniu zawieszenia Warszawy stwierdziłem, że niewiele się ono różni od zawieszenia z gry, więc będzie tylko/aż kilka rodzajów felg (tym też póki co zajmuje się Gruchowski)
Silnik natomiast będzie dodatkowy, a dokładnie dwa silniki montowane w Warszawach: S-21 i M-20. Będą miały osiągi i wygląd (w miarę moich możliwości) zbliżone do orginału.
PROBLEMY:
1. nie wiem, jak edytować skład części w wersji stock samochodu, tj jaki będzie w nim silnik, które części zamontowane
2. model uszkodzeń w chwili obecnej jest beznadziejny; nie wiem, jak go zmieniać
3. połączenie dwóch części w jedną - chodzi mi o to, że dolnozaworowy silnik M-20 nie miał głowicy i miał tylko jeden wałek rozrządu w bloku; jak usunąć głowicę i drugi wałek tak, żeby silnik działał
jakby ktoś mógł mi w tym pomóc, to na pm, albo GG:2260925 _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|