Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Pierwsza dzialajaca mapa do slrr !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Modyfikacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 9:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
moznaby przekonvertowac duzo samochodow z nfs mw Smile pozyjemy zobaczymy, naazie czekam na emaila od invictusa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 3:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
udalo mi sie zrobic swiatlo i ddsy poprzez jave.

Cytat:
package java.game;

import java.io.*;
import java.util.*;
import java.util.resource.*;
import java.render.*; //Text
import java.render.osd.*; //Text
import java.sound.*;

public class DriftTrack extends Track
{
//objekty
final static int RID_OBJEKT1 = maps.DriftTrack_objects:0x00000200r;
final static int RID_OBJEKT2 = maps.DriftTrack_objects:0x00000202r;
final static int RID_OBJEKT3 = maps.DriftTrack_objects:0x00000204r;
final static int RID_OBJEKT4 = maps.DriftTrack_objects:0x00000206r;
//mapa
final static int RID_TRASA = maps.DriftTrack:0x00000001r;
final static int RID_SLONCE = maps.DriftTrack:0x0000000Ar;
final static int RID_OTOCZENIE = maps.DriftTrack:0x0000000Br;
//osd
final static int OSD_GUAGE = osd:0x00000012r;
final static int OSD_PIN = osd:0x00000022r;

//RenderRef
RenderRef light, lighttype;
RenderRef objekty;

Vector3 posExit = new Vector3(-101,-5.0,-0.8 );
Ypr oriExit = new Ypr( 0.0, 0.0, 0.0 );

public DriftTrack()
{
createNativeInstance();

nav = new Navigator( -5.317-2.64, -15.996, 2.64, maps.test_track.smallmap:0x00000001r, maps.test_track.smallmap:0x00000002r, maps.test_track.smallmap:0x00000005r, 6, 8, 10 );
map = new GroundRef( RID_TRASA );
//objekty
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT1, null );
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT2, null );
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT3, null );
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT4, null );

//oswietlenie sceny
internalScene = 1;
}

public void enter( GameState prev_state )
{
Frontend.loadingScreen.show();
GfxEngine.flush();

lighttype = new RenderRef();
lighttype.duplicate( new RenderRef( RID_SLONCE ) );
light = new RenderRef( map, lighttype, "sunlight" );
GfxEngine.setGlobalEnvmap( new ResourceRef( RID_OTOCZENIE ));

if( prev_state instanceof pre_DriftTrack )
{
posStart=posExit;
oriStart=oriExit;
}

super.enter( prev_state );
}

public void exit( GameState next_state )
{
super.exit( next_state );
}

public void event_handlerTrigger( GameRef obj_ref, int event, String param )
{
int id = param.token(0).intValue();
if (id == player.car.id())
{
if( event == EVENT_TRIGGER_ON )
{
if( !activeTrigger )
{
activeTrigger=obj_ref.id();
}
}
else
{
activeTrigger=0;
}
}
}
}



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 4:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
rozmazywania mialo nie byc Sad
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 4:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
tob01 napisał:
rozmazywania mialo nie byc Sad


o jest w 2.30 aby ladnie skrin wygladal Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Sadza
TuningFiles


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 1571
Skąd: Imielin

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 4:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
hehe no ładnie ładnie
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ
Kamilek
Wariat drogowy


Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 914
Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing

PostWysłany: Wto Cze 13, 2006 7:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
ladnie ladnie Very Happy co to za kreski na pierwszym screenie?
_________________


Siemens Sx1 Ice Blue...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Wichur
Zawodowiec


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 672
Skąd: Gdansk

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 12:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
gangstaog
SRK team


Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 1034
Skąd: ten smrod?

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 12:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
zajeviste ale czy samochod dalej znika ??
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger MSN Messenger
Sadza
TuningFiles


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 1571
Skąd: Imielin

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
piekne Very Happy...przecież już danwo pisał ze nie znika...fajne relfeksy Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer ICQ
regaciarz
Wariat drogowy


Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 677
Skąd: 16 km od Białorusi :) {Sokółka}

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 2:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
przepieknie Very Happy
_________________

a mam tylko osiedlówke 256kb/s i zewnetrzne ip Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Gruchowski
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 597
Skąd: jesteś ?

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Zajebiscie Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Kamilek
Wariat drogowy


Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 914
Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 2:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
zajebiscie Very Happy fajny kolor golfa Razz
_________________


Siemens Sx1 Ice Blue...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM
Mały
Weteran


Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 266
Skąd: Staszów

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 2:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
zajebiście Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
mAKU
Wariat drogowy


Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 629
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Sro Cze 14, 2006 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Zajebiście...















xD!
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
djpatrol
SRK team


Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 708
Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?

PostWysłany: Czw Cze 15, 2006 8:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
eeeee no - ładne Very Happy Smile Very Happy
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Modyfikacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 10 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa