Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 9:03 pm Temat postu: |
|
|
|
moznaby przekonvertowac duzo samochodow z nfs mw pozyjemy zobaczymy, naazie czekam na emaila od invictusa |
|
Powrót do góry |
|
|
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 3:34 pm Temat postu: |
|
|
|
udalo mi sie zrobic swiatlo i ddsy poprzez jave.
Cytat: | package java.game;
import java.io.*;
import java.util.*;
import java.util.resource.*;
import java.render.*; //Text
import java.render.osd.*; //Text
import java.sound.*;
public class DriftTrack extends Track
{
//objekty
final static int RID_OBJEKT1 = maps.DriftTrack_objects:0x00000200r;
final static int RID_OBJEKT2 = maps.DriftTrack_objects:0x00000202r;
final static int RID_OBJEKT3 = maps.DriftTrack_objects:0x00000204r;
final static int RID_OBJEKT4 = maps.DriftTrack_objects:0x00000206r;
//mapa
final static int RID_TRASA = maps.DriftTrack:0x00000001r;
final static int RID_SLONCE = maps.DriftTrack:0x0000000Ar;
final static int RID_OTOCZENIE = maps.DriftTrack:0x0000000Br;
//osd
final static int OSD_GUAGE = osd:0x00000012r;
final static int OSD_PIN = osd:0x00000022r;
//RenderRef
RenderRef light, lighttype;
RenderRef objekty;
Vector3 posExit = new Vector3(-101,-5.0,-0.8 );
Ypr oriExit = new Ypr( 0.0, 0.0, 0.0 );
public DriftTrack()
{
createNativeInstance();
nav = new Navigator( -5.317-2.64, -15.996, 2.64, maps.test_track.smallmap:0x00000001r, maps.test_track.smallmap:0x00000002r, maps.test_track.smallmap:0x00000005r, 6, 8, 10 );
map = new GroundRef( RID_TRASA );
//objekty
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT1, null );
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT2, null );
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT3, null );
objekty = new RenderRef( map, RID_OBJEKT4, null );
//oswietlenie sceny
internalScene = 1;
}
public void enter( GameState prev_state )
{
Frontend.loadingScreen.show();
GfxEngine.flush();
lighttype = new RenderRef();
lighttype.duplicate( new RenderRef( RID_SLONCE ) );
light = new RenderRef( map, lighttype, "sunlight" );
GfxEngine.setGlobalEnvmap( new ResourceRef( RID_OTOCZENIE ));
if( prev_state instanceof pre_DriftTrack )
{
posStart=posExit;
oriStart=oriExit;
}
super.enter( prev_state );
}
public void exit( GameState next_state )
{
super.exit( next_state );
}
public void event_handlerTrigger( GameRef obj_ref, int event, String param )
{
int id = param.token(0).intValue();
if (id == player.car.id())
{
if( event == EVENT_TRIGGER_ON )
{
if( !activeTrigger )
{
activeTrigger=obj_ref.id();
}
}
else
{
activeTrigger=0;
}
}
}
} |
|
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 4:09 pm Temat postu: |
|
|
|
tob01 napisał: | rozmazywania mialo nie byc |
o jest w 2.30 aby ladnie skrin wygladal |
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 4:12 pm Temat postu: |
|
|
|
hehe no ładnie ładnie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 7:10 pm Temat postu: |
|
|
|
ladnie ladnie co to za kreski na pierwszym screenie? _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Wichur Zawodowiec
Dołączył: 28 Lip 2005 Posty: 672 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 12:08 pm Temat postu: |
|
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
gangstaog SRK team
Dołączył: 28 Gru 2005 Posty: 1034 Skąd: ten smrod?
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 12:33 pm Temat postu: |
|
|
|
zajeviste ale czy samochod dalej znika ?? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sadza TuningFiles
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 1571 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 1:01 pm Temat postu: |
|
|
|
piekne ...przecież już danwo pisał ze nie znika...fajne relfeksy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
regaciarz Wariat drogowy
Dołączył: 21 Wrz 2005 Posty: 677 Skąd: 16 km od Białorusi :) {Sokółka}
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 2:13 pm Temat postu: |
|
|
|
przepieknie _________________
a mam tylko osiedlówke 256kb/s i zewnetrzne ip |
|
Powrót do góry |
|
|
Gruchowski Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 597 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 2:19 pm Temat postu: |
|
|
|
Zajebiscie |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilek Wariat drogowy
Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 914 Skąd: Rzeszów Is The City Of Drift Racing
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 2:53 pm Temat postu: |
|
|
|
zajebiscie fajny kolor golfa _________________
Siemens Sx1 Ice Blue... |
|
Powrót do góry |
|
|
Mały Weteran
Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 266 Skąd: Staszów
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 2:55 pm Temat postu: |
|
|
|
zajebiście |
|
Powrót do góry |
|
|
mAKU Wariat drogowy
Dołączył: 09 Gru 2004 Posty: 629 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Sro Cze 14, 2006 4:01 pm Temat postu: |
|
|
|
Zajebiście...
xD! _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
djpatrol SRK team
Dołączył: 23 Sty 2006 Posty: 708 Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?
|
Wysłany: Czw Cze 15, 2006 8:04 am Temat postu: |
|
|
|
eeeee no - ładne _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|