Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
malowanie zmodyfikowanych cześci
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Pomoc - Dodatki do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 4:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Dobra, już wiem co robiłem źle. Nie ustawiałem w opcjach maps funkcji mix, tylko jakoś później chciałem dodać. Ale dzięki za pomoc. Zrobiłem coś takiego - niby nic i prste jak drut, ale chyba nienajgorzej skoro od wczoraj dopiero zacząłem z 3d max.


A co do modyfikacji części do sl, to wszystko gra, ale tylko w maxie, jak wrzucam do gry nowy hood scoop zamiast starego, to nigdzie go nie widać, ani w katalogu, a tym bardziej na silniku. Pewnie trzeba znowu w rpk pozmieniać... A dodaję tylko reflection z general_envmap, jak robię wszystko w.g. tutoriala z gomu to też go nie widać. Może skala jakaś musi być?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 5:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
tak skala jak importujesz przez zm cos do maxa to ci to pomniejsza musisz kliknac na ta czesc i obok tych strzalek na pasku narzedzi co siena nie klika jak cos przesunac po prawej masz scale pewnie to wiesz ale na wszelki wypadek mowie no to klikasz najpierw lewym na ten przycisk a pozniej prawy, wyskakuje okienko i tam gdzie masz 100% dopisujesz dwa zera zeby bylo 10000%
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Casta
Wariat drogowy


Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 1471
Skąd: Leszno CITY :D

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Już mu wytłumaczyłem lecz on mówił że robił scale i ja mu powiedziałem żeby zrobił Reset XForm i już działa
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 12:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Dzięki Tob, Casta już mi wytłumaczył co i jak ResetXform to podstawa Smile
Hood Scoop już się super błyszczy, tylko z malowaniem problem - znowu same wyblakłe kolory jak cholera a to dziwne, bo daję go jako replace hood scoopu od oryginalnego MC a tam w rpk przecież jest tex malowania i ten oryginalny dało się malować dokładnie tak samo jak karoserię, więc dlaczego to nie idzie z taką barwą jakie mam w próbkach, tylko taki ni kolor ni syf... Smile
No sami zobaczcie:


Ten kolor to miała być ta czerwień co jest na dole na próbkach koloru..i co?
Chyba z deka się różni Smile ja już nie wiem co jest grane.

A...i jeszcze jedno.
Gdzie można znaleźć rysunki techniczne (rzuty) samochodów potrzebne do modelowania. Takie podstawowe to pewnie na stronkach firmowych producentów...a takie mniej popularne?
Co prawda trochę wysokie progi jak na moją znajomość 3dmaxa, ale mam taki wyrąbany video tutorial...może chociaż model karoserii bym zrobił. Od czegoś trzeba zacząć Smile

A co do hood scoopu - jak wrzuciłem i przerobiłem na malowalny ten od mustanga to wszystko działa fajnie - pewnie z tamtym jest coś spier...
Da się jakoś usunąć w 3ds maxie wszelkie maps z danego przedmiotu i nanieść od nowa własne? Bo tak mi to wygląda, że on ma jeszcze tą swoją i dlatego się tak nie daje!!! A z tym od mustanga mam taki problemik...widać linie jakby polygonów...jak to usunąć?

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Casta
Wariat drogowy


Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 1471
Skąd: Leszno CITY :D

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 12:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Jaki ty nałożyłeś na to materiał?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 1:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
rpk Smile kolejnosc tekstur.. przeslij mi rpk i plik tex tej częsci na meila

a te kreski to daj modyfikator UVW MAP kliknij BOX (tam jest na dole po prawej w tym modyfikatorze) I kliknij jeszcze nizej co jest FIT i exportuj do gry i kreski znikną

stronki ze szkicami
http://www.smcars.net/forums/forumdisplay.php?f=3
http://www.onnovanbraam.com
http://www.suurland.com
http://jpracing.racerplanet.com/modu...lbum/index.php
http://3dcenter.ru/blueprints/
http://smcars.nd4spdworld.com/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Casta
Wariat drogowy


Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 1471
Skąd: Leszno CITY :D

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 1:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
A przepraszam ty chcesz chrom malować czy jak?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 2:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Nie Casta, w końcu nie dawałem chromu, tylko robiłem mix do malowania i envmap na błysk. To z tym hood scoopem od mustanga Smile już olałem tamten bo ile mozna się chrzanić, a z tym poszło od razu bez problemu, może tamten jest rzeczywiście jakoś spieprzony...nie wiem sam.
Dzięki Tob za te stronki!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 2:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
mowie ci ze nie jest spieprzony!! wystarczy ulozyc w rpk ! no ale jak chcesz Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 2:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Nieee, no. Bardzo chętnie poślę to Mistrzowi RPK !
Tylko powiedz co dokładnie Ci podesłać...mesh, tex i rpk MC?
W sumie ja już nie wiem czy ta ostateczna jest dobrze zrobiona...
Bo chciałem, żeby obudowa była malowalna, wloty (te okrągłe) czarne niemalowalne, i ramka wokół wlotów i te dźwignie - błyszczące (n.p. chrom)
Mogę Ci przesłać niemodyfikowany...ale co Ci będę głowę zawracał moimi pierdołami...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 3:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
po primo nie mistrz Smile
po 2 primo malowac sie bedzie to co dales w maxie MIX
po 3 ja ci moge to ustawic w rpk w maxie mi sie niechce grzebac
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Ok, tak mówię bo mi ni cholery z rpk nie idzie Smile
To co Ci mam podesłać?
Rpk, scx`a i tex?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Pomoc - Dodatki do gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa