Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Mar 28, 2006 4:37 pm Temat postu: |
|
|
|
Dobra, już wiem co robiłem źle. Nie ustawiałem w opcjach maps funkcji mix, tylko jakoś później chciałem dodać. Ale dzięki za pomoc. Zrobiłem coś takiego - niby nic i prste jak drut, ale chyba nienajgorzej skoro od wczoraj dopiero zacząłem z 3d max.
A co do modyfikacji części do sl, to wszystko gra, ale tylko w maxie, jak wrzucam do gry nowy hood scoop zamiast starego, to nigdzie go nie widać, ani w katalogu, a tym bardziej na silniku. Pewnie trzeba znowu w rpk pozmieniać... A dodaję tylko reflection z general_envmap, jak robię wszystko w.g. tutoriala z gomu to też go nie widać. Może skala jakaś musi być? |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Wto Mar 28, 2006 5:27 pm Temat postu: |
|
|
|
tak skala jak importujesz przez zm cos do maxa to ci to pomniejsza musisz kliknac na ta czesc i obok tych strzalek na pasku narzedzi co siena nie klika jak cos przesunac po prawej masz scale pewnie to wiesz ale na wszelki wypadek mowie no to klikasz najpierw lewym na ten przycisk a pozniej prawy, wyskakuje okienko i tam gdzie masz 100% dopisujesz dwa zera zeby bylo 10000% |
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Wto Mar 28, 2006 5:37 pm Temat postu: |
|
|
|
Już mu wytłumaczyłem lecz on mówił że robił scale i ja mu powiedziałem żeby zrobił Reset XForm i już działa |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 12:33 am Temat postu: |
|
|
|
Dzięki Tob, Casta już mi wytłumaczył co i jak ResetXform to podstawa
Hood Scoop już się super błyszczy, tylko z malowaniem problem - znowu same wyblakłe kolory jak cholera a to dziwne, bo daję go jako replace hood scoopu od oryginalnego MC a tam w rpk przecież jest tex malowania i ten oryginalny dało się malować dokładnie tak samo jak karoserię, więc dlaczego to nie idzie z taką barwą jakie mam w próbkach, tylko taki ni kolor ni syf...
No sami zobaczcie:
Ten kolor to miała być ta czerwień co jest na dole na próbkach koloru..i co?
Chyba z deka się różni ja już nie wiem co jest grane.
A...i jeszcze jedno.
Gdzie można znaleźć rysunki techniczne (rzuty) samochodów potrzebne do modelowania. Takie podstawowe to pewnie na stronkach firmowych producentów...a takie mniej popularne?
Co prawda trochę wysokie progi jak na moją znajomość 3dmaxa, ale mam taki wyrąbany video tutorial...może chociaż model karoserii bym zrobił. Od czegoś trzeba zacząć
A co do hood scoopu - jak wrzuciłem i przerobiłem na malowalny ten od mustanga to wszystko działa fajnie - pewnie z tamtym jest coś spier...
Da się jakoś usunąć w 3ds maxie wszelkie maps z danego przedmiotu i nanieść od nowa własne? Bo tak mi to wygląda, że on ma jeszcze tą swoją i dlatego się tak nie daje!!! A z tym od mustanga mam taki problemik...widać linie jakby polygonów...jak to usunąć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 12:55 pm Temat postu: |
|
|
|
Jaki ty nałożyłeś na to materiał? |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
|
Powrót do góry |
|
|
Casta Wariat drogowy
Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 1471 Skąd: Leszno CITY :D
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 1:50 pm Temat postu: |
|
|
|
A przepraszam ty chcesz chrom malować czy jak? |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 2:26 pm Temat postu: |
|
|
|
Nie Casta, w końcu nie dawałem chromu, tylko robiłem mix do malowania i envmap na błysk. To z tym hood scoopem od mustanga już olałem tamten bo ile mozna się chrzanić, a z tym poszło od razu bez problemu, może tamten jest rzeczywiście jakoś spieprzony...nie wiem sam.
Dzięki Tob za te stronki!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 2:40 pm Temat postu: |
|
|
|
mowie ci ze nie jest spieprzony!! wystarczy ulozyc w rpk ! no ale jak chcesz |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 2:45 pm Temat postu: |
|
|
|
Nieee, no. Bardzo chętnie poślę to Mistrzowi RPK !
Tylko powiedz co dokładnie Ci podesłać...mesh, tex i rpk MC?
W sumie ja już nie wiem czy ta ostateczna jest dobrze zrobiona...
Bo chciałem, żeby obudowa była malowalna, wloty (te okrągłe) czarne niemalowalne, i ramka wokół wlotów i te dźwignie - błyszczące (n.p. chrom)
Mogę Ci przesłać niemodyfikowany...ale co Ci będę głowę zawracał moimi pierdołami... |
|
Powrót do góry |
|
|
tob01 Wariat drogowy
Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 1957
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 3:07 pm Temat postu: |
|
|
|
po primo nie mistrz
po 2 primo malowac sie bedzie to co dales w maxie MIX
po 3 ja ci moge to ustawic w rpk w maxie mi sie niechce grzebac |
|
Powrót do góry |
|
|
Max Master
Dołączył: 23 Lut 2006 Posty: 178 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 3:17 pm Temat postu: |
|
|
|
Ok, tak mówię bo mi ni cholery z rpk nie idzie
To co Ci mam podesłać?
Rpk, scx`a i tex? |
|
Powrót do góry |
|
|