Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
malowanie zmodyfikowanych cześci
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Pomoc - Dodatki do gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 3:29 pm    Temat postu: malowanie zmodyfikowanych cześci Odpowiedz z cytatem
Nie wiecie czasem gdzie się ustawia w skryptach, albo class (?) żeby dało się pomalować n.p. butle NOS. Miałem taki mod z gomu, ale popierniczył mi wszystko i tekstury akumulatorów też szlag trafił. Mam już z powrotem nowy mesh butli i naniesione nowe tekstury, akumulatory też ok, ale nie mogę znaleźć gdzie i co trzeba wpisać, żeby butle dało się malować... to samo się tyczy, gdy podmieniam n.p. scx`y shelby cobry za baierna - też się nie da przemalować...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 3:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
odpowiednia tekstura w maxie + w rpk. Dokladnie wyjasnia to tutek " Paintability,and working decals!1 word, Texturing!" : tu: http://singh336.sc31.info/page.php?id=11 oraz " Loading order tutorial"
tu: http://singh336.sc31.info/page.php?id=52
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 3:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
aaa, czyli nie można tak po prostu podmienić tekstury, nie wiem czemu tak mi się za tą cobrą pierniczy, bo z wołgą za enule poszło bez problemu. Popróbuję w takim razie w maxie i potem w rpk. Dzięki wielkie za linki!!!

...ale żeby wyeksportować do maksa, to trzeba w zmodelerze zaimportować itd, to wiem - tylko jak połączyć te wszystkie (n.p.) 3 elementy, żeby w maxie była całość. Banał, wiem, ale dopiero zaczynam Smile O tym już było tu gdzieś na forum, ale nie mogę teraz tego znaleźć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 4:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
ATTACH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Arctos
Kierowca


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 71
Skąd: Whitestock

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 7:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Max napisał:
...tylko jak połączyć te wszystkie (n.p.) 3 elementy, żeby w maxie była całość.
Zaznaczasz opcję selected u wszystkich części i pużniej robisz Create--> Object-->UniteSelect i klikasz na byle którą zaznaczoną na czerwono część (Mowa tu o Zmodelerze 1.07B bo te 2 i wyżej to zwalone są.)
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger
Casta
Wariat drogowy


Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 1471
Skąd: Leszno CITY :D

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 8:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Max skieruj się na video tutka wichura tam jest wszystko
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 1:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Dzięki wielkie za wszystkie pomoce, ten video Wichura świetny - przyda mi się, tylko tak obraz zapier... że nie nadążam Smile Co tam - obejrzę klatka po klatce Smile Może uda mi się z butlami.
Z Cobrą nie mam już problemu z malowaniem bo trochę poskryptowałem, dodałem src`y javy i chodzi niemalże perfekcyjnie, jako Cobra a nie Baiern.
Niemalże tyczy się tego, że mam problem z jedną teksturą - mianowicie:


Z tej teksturki w interior pobiera tex headlights i taillights i detale nadwozia - tam jest przewidziana tex tapicerki, jeżeli dam tapicerkę to wszystko z tej ma tex tapicerki. Pewnie trzeba dodać jakąś osobną teksturę, ale z tym jest trochę kombinowania...nie ma prostszego sposobu? Może coś w plikach tex? Podobno liczy się kolejność wpisania...ale według czego? Według rpk cobry?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 10:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
otwierasz plik tex i patrzysz ze masz tak
defecult white..png
kupa2.bmp
tapicerka.bmp

teraz otwierasz rpk
i wchodzisz do sekcji render (typeof14)
tam masz napisy texture kazdy 0x0000.... odpowiada za teksture musisz to poukladac tak jak masz w tex
0x00020025 - malowanie
0x0000.... - tekstura kupa2.bmp
0x0000.... - tekstura tapicerka.bmp
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 2:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
No właśnie szukałem czegoś takiego, ale nie mogę znaleźć tego w rpk. To w jakimś programie się robi czy ot tak w notatniku? Tzn, są tam te 0x000...ale to nie jest podpisane w żaden sposób tylko na domyśle można się skapnąć które odpowiada za n.p. ramę auta, ale i tak reszta tekstur do tego to cholerne cyferki i skąd mam wiedzieć która to która. Poza tym jak już tam coś zmieniałem - właśnie do tej ramy, to się gra chrzaniła. Może w hex editorze? Bo tego converta ze stronki Davida ni cholery nie rozumiem.

Teraz zauważyłem coś takiego może tu jest problem?
texture 0x00020025
texture 0x000000BD
texture 0x00000000
texture 0x00000067
texture 0x00000065 tu są
texture 0x000000BA inne kolejności niż niżej
texture 0x0000008E może tu jest coś pochrzanione
texture 0x000000B1
mesh 0x00000064
flags 8.000
shd_center 0.000 0.000 0.000
shd_diru 0.000 0.000 0.000
shd_dirv 0.000 0.000 0.000
shd_vbase 0.000 0.000 0.000
shd_vup 0.000 0.000 0.000
texture 0x00020025
texture 0x000000BD
texture 0x00000000
texture 0x00000067
texture 0x000000BA
texture 0x00000065
texture 0x000000B1
texture 0x0000008E

A własnie Tob Smile co z tymi łańcuchami na koła? Smile


Ostatnio zmieniony przez Max dnia Sob Mar 25, 2006 2:24 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Casta
Wariat drogowy


Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 1471
Skąd: Leszno CITY :D

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 2:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
To sie robi w notatniku. A jeśli chcesz znaleźć w typeof 14 np sloty od zderzaka to najlepiej jest wejśc w plik cfg szukanej żeczy w rpk i z cfg skopiować typeid z mesh i potem w rpk nacisnąć ctrl+f wkleić ten typeid i ci znajdzie które to jest. mesh w typeof 14 np zderzaka jest taki sam jak w pliku cfg tego zderzaka. Niewiem czy to jasno wytłumaczyłem ale powinno sie zakumać Razz A ten convert ze stronki davida niema nic do tego ponieważ on tylko umożliwia edycje w Notatniku czyli convertuje z RPK do RDB
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 2:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Dzięki Casta, próbowałem już tak, ale to i tak nie zmienia faktu, że w tym przypadku nie mogę znaleźć opisu id tekstur bo na samo chasis idą: detale, tapicerka, zegary, deska rozdzielcza, intercooler, skóra, paski, default kolor, envmap, i nie wiem które id to n.p. id tapicerki, a nigdzie nie mogę opisów chasis znaleźć. Dla Was to pewnie głupota, ale każdy się kiedyś musi nauczyć Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 3:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
no w rpk masz wszystkie tekstury... wejdz sobie w folder co masz tam woz nazwa_data i tam w tekstures i tam popatrz jak sie nazywaja tekstury pozniej znajdz je w rpk... jak nie poradzisz sobie to wyslij mi na meila caly ten woz... bede mial chwilke to moze uda mi sie zrobic i wytlumacze ci co bylo nie tak...

meil: tob01@o2.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 3:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Ok Tob, zaraz Ci wyślę na maila ta Cobrę. Daj znać jak coś znajdziesz Smile
Czego bym w rpk nie zmieniał to się gra pier...więc ja już nie wiem o co tu chodzi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 4:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
jedyną mysla jaka nasowa mi sie na mysl Very HappyVery HappyVery Happy (żem powiedzial) jest ze tekstury sa zle ustawione w maxie... ustawilem zgodnie z tex to bylo tak jak pokazales na screnie a zrobilem nie tak jak jest w tex tylko zamienilem w rpk miejscami carpet z details czy cos takiego no i teraz jest tak... powiedz mi czy sam nakladales tekstury w maxie i czy sa napewno nalozone tak jak powinno to wygladac w grze? mozesz zrobic screna? i mi powiedz jeszcze czy to wnetrze ma byc takie czarne jak teraz jest (tekstura carpet) czy inna teksture uzyc?? tak samo powiedz mi jak ma wygladac deska rozdzielcza... najlepiej daj screna z maxa jak ma wygladac to ci ustawie..

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Max
Master


Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 178
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 4:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
No no, co za tempo Smile! A więc tak, cała cobra jest autorstwa kogoś z GOMU tyle że ta cobra nie chodzi pod 2.2.1. Kombinowałem, żeby chodziła pod naszą wersję i się udało, poskryptowałem światła i inne pierdoły, żeby było jak ma być. Na Twoim screenie: na desce rozdzielczej masz tex intercoolera - normalnie ma tam być leather. Trzeba pozamieniać nazwy tekstur to wtedy wszystko w miarę działa - jedynie poza tym wnętrzem i światłami. bo z tej samej tekstury (tej czarnej jak u Ciebie czyli carpet) pobiera i na wnętrze i na światła. Widać oryginalny autor coś popierniczył w maksie.

Podsumowując:
Wnętrze - carpet
Deska - leather
Intercooler - intercooler
Detale (siateczki, migacze,napisy na baku) - details
A jak wyglądają u Ciebie światła skoro masz wnętrze na carpet?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // Pomoc - Dodatki do gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa