Forum Street Legal Redline & Racing
Strona główna Rejestracja Zaloguj Profil   Szukaj na Forum  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
po przypisaniu mesh smotha komp nie wytrzymuje :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // 3D Studio max
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pumexTS
Weteran


Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 233
Skąd: jest św mikołaj ??

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 5:19 pm    Temat postu: po przypisaniu mesh smotha komp nie wytrzymuje :( Odpowiedz z cytatem
mam ramę ruraka i jet spoko jak zwykle ale jak dodam felgę i dam jej mesh smotha to nagle wszystko chodzi 3 razy wolniej Sad car nie obraca się płynnie, 3ba czekać5 sekund aż program mi zaznaczy obiekt !! istna tragedia !! i po usunięciu tej felgi wszystko płynnie i zajebiście chodzi.Nie można czegoś zrobić aby się tak nie zacinało ??
_________________
http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-7731647903812160112&hl=pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ
pop
Master


Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 172
Skąd: From the hell

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
masz wartosc intelerations
masz tam zazwyczaj 1
pod spodem jest smoothnies chyba tam tez chyba 1
a pod spodem masz zakladke render i to samo
a wiec tak
tam gdzie masz 1 wpisujesz zero a tam w zakladce render
intelerations wpisujesz np 3
i tym sposobem w viewporcie nie masz wygladzania tylko podczas renderingu
_________________
--::]Jeździć aż odpadną koła[::--
Athlon 64 X2 6000+ (3,1Ghz)|4 X 512 DDR-2 667mhz|Galaxy GeForce 7600GS Premium (630/1680)|HDD 160 Gb|SyncMaster 740n|HS-400
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pumexTS
Weteran


Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 233
Skąd: jest św mikołaj ??

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
to działa dzięki wielkie Smile jednak forum nie umiera Smile
p.s. a ja wrzucę do gry to będzie wygładzone czy nie ??
_________________
http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-7731647903812160112&hl=pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ
tob01
Wariat drogowy


Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1957

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 6:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
pumexTS napisał:
to działa dzięki wielkie Smile jednak forum nie umiera Smile
p.s. a ja wrzucę do gry to będzie wygładzone czy nie ??

krzyz na droge jak chcesz takie wrzucic do gry... ktore ci ledwo w maxie hula... lol jak mozna na rury dawac jeszcze ms......
_________________

http://3dtutorials.cubematic.com zostalo rozwiazane...
moje tutki mozna znalezc na www.slredline.prv.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pumexTS
Weteran


Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 233
Skąd: jest św mikołaj ??

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 7:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem
tob01 ale ja mam na myśli fele ze ms bo pisze że jak mam ruraka to jest ok dopiero jak fela wejdzie to się tnie... no ale teraz jest spox Razz z tego co mówisz to będzie wygładzone w grze Smile dzięks
_________________
http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-7731647903812160112&hl=pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer ICQ
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STREET LEGAL Strona Główna // 3D Studio max Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 

Regulamin forum © 2023 Copyright Street Legal Forum | Pogotowie Hydrauliczne Warszawa